Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rapido schreef:Spanje is toch ook leuk of Portugal, Canarische eilanden....
hoeft ook niet perse veel te kosten.
_Yasmine_ schreef:rapido schreef:Spanje is toch ook leuk of Portugal, Canarische eilanden....
hoeft ook niet perse veel te kosten.
Zijn ook hele mooie landen. Maar voor dezelfde luxe is het toch altijd duurder. Na jaren kamperen wil ik wel de luxe![]()
@Femo. zonde dat je de reis hebt moeten laten gaan. Al moet ik bekennen dat ik in dat geval ook echt niet was gegaan.
@Joy-Mennings, Zakynthos schijnt in ieder geval heel mooi te zijn!
@moonsparkle, hoe ging de boot/ jeep dan? was er niets te zien? of? Hier hadden wij wel interesse in namelijk.
femo schreef:waah! weet je wat echt heel erg leuk is?
Kroatie! daar heb ik zo verschrikkelijk genoten! griekenland is ook fantastisch maar ik ben heel panisch dat ik tegen een lichaam aanzwem.. met die arme vluchtelingen die misschien zijn verdronken...![]()
Sammie schreef:femo schreef:waah! weet je wat echt heel erg leuk is?
Kroatie! daar heb ik zo verschrikkelijk genoten! griekenland is ook fantastisch maar ik ben heel panisch dat ik tegen een lichaam aanzwem.. met die arme vluchtelingen die misschien zijn verdronken...![]()
Nu doe je net of die met bosjes daar in het water ronddrijven
femo schreef:Ja, ik weet gewoon niet wat ik me erbij voor moet stellen.![]()
Sammie schreef:femo schreef:Ja, ik weet gewoon niet wat ik me erbij voor moet stellen.![]()
Niet zo erg als wat jij omschrijft. Afhankelijk van welk eiland je bezoekt kom je wrs niet eens in aanraking met vluchtelingen. Die worden vanaf het strand direct weggenomen richting een opvangplek. Mocht er een situatie zijn waarbij een boot kapseist dan weten ze dat meestal diezelfde dag. Ik wil het ook weer niet te mooi maken, maar de kans dat je een lichaam gaat zien drijven is wel erg klein. Ze verdrinken er - gelukkig- niet elke dag of bij elke boottocht! Ik denk dat die kans even zo groot is als dat je een duik in Nederland neemt en er drijft iemand voorbij.
Nihil dus.
Booooo schreef:Echt onzin dat mensen Turkije ontwijken.. Er worden niet eens aanslagen gepleegd op toeristen