sneeuwpop schreef:Volgens mij hebben die mensen 3 uur stil gestaan . dus geheel onbegrijpelijk vind ik het ook niet.
Gaat er 1, dan zullen er meer volgen...zeker wanneer die mensen die staan te wachten totaal niks voorbij zien komen aan hulpdiensten.
Ik was er niet bij, maar hoorde de op de radio van bdie mensen die zo lang stil stonden... Heeft imo dan wel 2 kanten dat verhaal.
Ook al sta je 4 uur stil, dan ga je toch niet spookrijdend over de vluchtstrook rijden zonder dat de politie je hiertoe opdracht geeft? Je hebt wel gelijk over als er 1 gaat, dan zijn het ineens allemaal volgzame schaapjes die er achter aan rijden(want als hij het mag doe ik het ook)
Trouwens als een weg zo lang dicht blijft wordt er zsm geregeld dat het verkeer wat 'vast' staat weggeleid wordt.(dus 3 uur stilstaan is echt overdreven) Maar als iedereen al op eigen houtje gaat spookrijden is het voor de hulpdiensten lastig dit in gang te zetten aangezien ze hun handen vol hebben aan deze aso's
Ik vind het ook altijd zo jammer dat mensen denken dat ze voor niks staan te wachten omdat ze niks zien, je hoeft niet altijd alles te weten en die weg gaat echt niet voor de lol dicht. Als daar iemand ligt te vechten voor zijn leven dan wacht je inderdaad maar een uurtje of zou je willen ruilen?