Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Jawel. Check de cijfers.
Natuurlijk bestaan er slechte moeders, evengoed als slechte vaders. Maar het komt minder vaak voor. Ook zullen moeders minder snel hun kinderen in de steek laten. Als een moeder dat dan ook doet, wordt ze er harder op afgerekend want je verwacht het minder van ze.
Leeuwnie schreef:Oeh, Desiree. Wat kom je gefrustreerd over!
'De mens is een kwaadaardig wezen, vooral de man'
Meid, als je zó in het leven staat, heb je t heel zwaar, lijkt me.
Qimm schreef:En dan is er nog de enorme groep vrouwen die helemaal niet gek is op paarden. Wil je zo veel mogelijk vrouwen dwarszitten, kun je beter een aanslag plegen op Zalando of zo
Joolien schreef:Simpel, mannen uiten problemen eerder naar buiten, vrouwen houden problemen vaak binnen. Mannen uiten het door agressie, vernieling, etc, vrouwen zijn piekeraars.
En dan gebeurt het nog dat mannen vaker ernstige persoonlijkheidsproblemen hebben dan vrouwen. Waarom dat is? Dat weten ze niet. Genetisch bepaald? Toeval?
Gillbo schreef:Wie neemt deze petitie nou serieus. Enig idee wat vogelvrij verklaren betekend?
Desiree schreef:Leeuwnie schreef:Oeh, Desiree. Wat kom je gefrustreerd over!
'De mens is een kwaadaardig wezen, vooral de man'
Meid, als je zó in het leven staat, heb je t heel zwaar, lijkt me.
Nee, ik kan er mee omgaan. Ik heb het niet zwaar. En ik weet dat er veel meer zo over denken hoor. Maar vinden jullie dit zo erg dat jullie me er op moeten veroordelen? Ik zou liever weer on topic gaan want dit wordt te persoonlijk.
Desiree schreef:Onderzoek en het verleden heeft uitgewezen dat paardenbeulen zich later gaan vergrijpen aan vrouwen.
.
Sleeper schreef:Desiree schreef:Onderzoek en het verleden heeft uitgewezen dat paardenbeulen zich later gaan vergrijpen aan vrouwen.
.
Dat dit bij de petitie staat wil niet zeggen dat het de waarheid is. Heel typisch dat deze opmerking neergezet wordt zonder enige bron of wat dan ook. En nog erger dat mensen het dan ook meteen als waarheid aannemen.
Je zegt dat je het topic geopend hebt omdat quote 'ik meer wil weten over de achtergrond waarom mannen paarden vernielen en wat dit in het verband brengt met geweld naar vrouwen' Niks mis met zelf onderzoek doen maar alles wat hier gezegd wordt leg je meteen ook op die manier uit dat het volgens jou wel moet kloppen wat er staat. Omdat 'jouw gevoel' dat ook zegt.
Beetje koudegrond psychologie dit topic.
Sleeper schreef:Altijd prettig om met iemand een discussie te gaan voeren als die persoon meteen Bullshit gaat lopen roepen.
palousa_boy schreef:Sleeper schreef:Altijd prettig om met iemand een discussie te gaan voeren als die persoon meteen Bullshit gaat lopen roepen.
Op de opmerking dat het net zo goed vrouwen kunnen zijn heeft ze niets te zeggen blijkbaar, dat zegt toch genoeg
Desiree schreef:Gillbo schreef:Wie neemt deze petitie nou serieus. Enig idee wat vogelvrij verklaren betekend?
Vogelvrij verklaren is feitelijk de jacht openen.
Vogelvrij is niet vrij namelijk. Vogelvrij verklaard worden is een van oorsprong middeleeuwse straf voor halsmisdrijven. Dit betekende dat iemand buiten de wet werd geplaatst.