Wie herinnert zich M.Jackson met kind uit raam nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie herinnert zich M.Jackson met kind uit raam nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 01:13

Ik vind tamary juist wel een goed punt hebben. Als je het dan toch over ouderwetse ideeën van die "vader" hebt , is het zoon/dochter verhaal een goed punt: zou hij ook zo roekeloos met een zoon zijn?

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 01:28

Hij heeft sowieso al een steekje los, hij mishandeld een dier, puur voor het vermaak :r En nou ja, gezellig toch, zo'n 'Neem-je-kind-mee-naar-je-werk' dag 8)7

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 02:05

Jeetjemina die is echt gestoord.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 09:36

ohjajoh6 schreef:
Ik vind tamary juist wel een goed punt hebben. Als je het dan toch over ouderwetse ideeën van die "vader" hebt , is het zoon/dochter verhaal een goed punt: zou hij ook zo roekeloos met een zoon zijn?

Als jullie dan zo graag onzinnig feministische willen doen: Julliie slaan COMPLEET de plank mis. In de hypothetische situatie waar jullie graag over willen speculeren zou hij met een zoon MINDER voorzichtig, MEER stoer zijn.
Vergelijkbaar met een eigenaar van een getrainde pitbul. Hoe gekker hij daar mee is, hoe trotser daarop is, hoe meer hij deze hitst/inzet.

Het onzinnige gedrag van Fran met zijn dochter is als je door je eigen obsessie in eerste gedachte dit onzinnige feministische licht moet schijnen, juist hoe trots hij op zijn dochtertje is; hoeVEEL vader hij zich voelt.
In het licht van zijn uitspraken over vrouwen als stierenvechter eerder juist een eerbetoon aan zijn dochter.

Kunnen we dan nu weer naar het ECHTE probleem?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 09:44

Jeetje hc moet jij niet ergens over je fantastische open relatie gaan opscheppen of is de lol daar vanaf nu je vrouw meer slippertjes heeft dan jij?

Ook ik vind het een interessante vraag. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 09:49

:')

Ik kan me inderdaad best voorstellen dat er bij zo'n mensen/culturen een groot verschil zit tussen een zoon en dochter. Ik vind het ook geen vreemde vraag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:07

_O- gypsy.

Wat een hysterische reactie hc, weet je heel zeker dat je stiekem geen vrouw bent?

Het is wat mij betreft juist andersom bedoeld: dat zon man wel 3x uitkijkt voordat hij een zoon in gevaar brengt en het met een dochter het hem niet zo boeien zal.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:22

Zoon is stamhouder. Voortbestaan van het geslacht, helaas voor veel mensen/families nogal waardevol. Daar zijn helaas dochters minder waard, zie bv china al stappen ze daar gelukkig ervan af. Of india. Daar ben je als vrouw eigenlijk gewoon niks waard.

Dus ja ik snap de vraag volkomen al was ik er zelf niet opgekomen trouwens.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:57

Gypsy schreef:
Jeetje hc moet jij niet ergens over je fantastische open relatie gaan opscheppen of is de lol daar vanaf nu je vrouw meer slippertjes heeft dan jij?

Huh wacht even.. Wat heeft een open relatie of zijn vrouw hiermee te maken? Slaat echt kant noch wal? Echt mega kinderachtig om in een discussie ineens iemand persoonlijk aan te vallen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:02

Jildau schreef:
Gypsy schreef:

Huh wacht even.. Wat heeft een open relatie of zijn vrouw hiermee te maken? Slaat echt kant noch wal? Echt mega kinderachtig om in een discussie ineens iemand persoonlijk aan te vallen.
Doet HC zelf ook, what comes around goes around :D.

Ontopic, jammer dat zo'n vent in zijn vroegere leven zijn ballen niet kwijt is geraakt. Kind zal er verder niks van merken, maar oliebol wat een roekeloosheid :X.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:04

8nnemiek schreef:

Ik kan me inderdaad best voorstellen dat er bij zo'n mensen/culturen een groot verschil zit tussen een zoon en dochter. Ik vind het ook geen vreemde vraag!

Ik vind het ook een interessante vraag en discussie. Wat een aparte reactie Huertacilla......

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:06

Jammer van de discussie jongens. Tamary heeft een goede inbreng, of het waar is of niet, je gaat er wel even over nadenken. En dat is toch waar een discussie voor is?
Persoonlijke aanvallen lijken me ook compleet irrelevant bij deze discussie. Dus, zullen we dat maar even niet doen? Om het niveau wat hoger te houden.

Verder, ik vind het belachelijk dat deze man dit doet met zijn kindje. Of met de stier.

Hazna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:00

Ik herinner me nog wel zo iemand:
Afbeelding
Vond het een heel leuke vent, maar ook een compleet idiote actie. Ook die stierenvechter (en z'n vrouw) snap ik niet, kan niemand in die arena dat verbieden? Zoon of dochter, het is sowieso levensgevaarlijk!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:07

8nnemiek schreef:
Jildau schreef:
Ik heb net zoveel medelijden met de stier..

Inderdaad, ik begrijp echt niet wat die idioten er leuk aan vinden om zo'n dier zo te mishandelen.
En dat kind, die is waarschijnlijk te jong om er echt veel van mee te krijgen, maar ik vind het sneu dat zo'n kind zo'n vader heeft en dit soort opvoeding krijgt.

Dit dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:10

Hazna schreef:
[ Afbeelding ]
Vond het een heel leuke vent, maar ook een compleet idiote actie. Ook die stierenvechter (en z'n vrouw) snap ik niet, kan niemand in die arena dat verbieden? Zoon of dochter, het is sowieso levensgevaarlijk!

Allemachtig! Je zou toch maar per ongeluk, de verkeerde arm leeggooien in die bek van die krokodil... 8)7

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:13

ohjajoh6 schreef:

Ja want zijn opa deed het met zijn vader, zijn vader deed het met hem en ook hij zal zijn zoon of dochter zo opvoeden. lijkt me dus totaal niet relevant of het een meisje of jongen zou zijn hij zou het toch doen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:14

Hij brengt zijn baby opzettelijk in levensgevaar. Zulke mensen zouden zich niet moeten voortplanten.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:18

ohjajoh6 schreef:
Hazna schreef:
[ Afbeelding ]

Allemachtig! Je zou toch maar per ongeluk, de verkeerde arm leeggooien in die bek van die krokodil... 8)7

Even Apeldoorn bellen.. :')

Zonder gekheid,

Ik vind t idioot..

Ik vind überhaupt dat hele stierenvechten al idioot.. Een van de redenen waarom ik helemaal niks op heb met Spanje/Spanjaarden.. Hoe ze daar met dieren omgaan, vind ik walgelijk..

Daarnaast hoop ik dat daar ook een soort instantie is al jz (zal wel biet) en dst ze m dst kind gisteren nog afnemen.. Idioot..

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:19

antje_vip schreef:
Hij brengt zijn baby opzettelijk in levensgevaar. Zulke mensen zouden zich niet moeten voortplanten.

Mensen die zo omgaan met een levend wezen (dan wijs ik op de stier) zouden zich al niet moeten voortplanten...

Maar goed, wie is wie om te bepalen of een ander een baby uit mag laten poepen of niet.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:22

ohjajoh6 schreef:

Nu vond ik Steve Irwin wel een geweldige kerel. Beetje te over-enthousiast, maar geweldig hoe gek die was op dieren en hoe goed hij er ook mee om kon gaan. Al was dat natuurlijk niet zo'n slimme actie..

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:37

"Niet zo'n slimme actie" vind ik nogal zwak uitgedrukt :')

Onder niet zo slimme actie versta ik eerder het vergeten mee te nemen van een reserve luier op een uitstapje als het kind die dag nog niet gepoept had. :P

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:44

Hazna schreef:
[ Afbeelding ]

gestoorde...altijd maar dieren treiteren.Dat is hem ook duur komen te staan.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:01

Hazna schreef:
[ Afbeelding ]

Was bij hem thuis dacht ik.

Ik vind dit soort mannen zo onaantrekkelijk en de vrouwen ook die daar op vallen..... en die Spanjaard en zijn vrouw nog een stapje erger. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:12

Hij is in ieder geval wel erg overtuigd van zijn eigen kunnen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:22

antje_vip schreef:

Een grappige paradox.