Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohjajoh6 schreef:Ik vind tamary juist wel een goed punt hebben. Als je het dan toch over ouderwetse ideeën van die "vader" hebt , is het zoon/dochter verhaal een goed punt: zou hij ook zo roekeloos met een zoon zijn?
Gypsy schreef:Jeetje hc moet jij niet ergens over je fantastische open relatie gaan opscheppen of is de lol daar vanaf nu je vrouw meer slippertjes heeft dan jij?
Ook ik vind het een interessante vraag.
Jildau schreef:Doet HC zelf ook, what comes around goes aroundGypsy schreef:Jeetje hc moet jij niet ergens over je fantastische open relatie gaan opscheppen of is de lol daar vanaf nu je vrouw meer slippertjes heeft dan jij?
Ook ik vind het een interessante vraag.
Huh wacht even.. Wat heeft een open relatie of zijn vrouw hiermee te maken? Slaat echt kant noch wal? Echt mega kinderachtig om in een discussie ineens iemand persoonlijk aan te vallen.
8nnemiek schreef:Jildau schreef:Ik heb net zoveel medelijden met de stier..
Inderdaad, ik begrijp echt niet wat die idioten er leuk aan vinden om zo'n dier zo te mishandelen.
En dat kind, die is waarschijnlijk te jong om er echt veel van mee te krijgen, maar ik vind het sneu dat zo'n kind zo'n vader heeft en dit soort opvoeding krijgt.
Hazna schreef:Ik herinner me nog wel zo iemand:
[ Afbeelding ]
Vond het een heel leuke vent, maar ook een compleet idiote actie. Ook die stierenvechter (en z'n vrouw) snap ik niet, kan niemand in die arena dat verbieden? Zoon of dochter, het is sowieso levensgevaarlijk!
ohjajoh6 schreef:Ik vind tamary juist wel een goed punt hebben. Als je het dan toch over ouderwetse ideeën van die "vader" hebt , is het zoon/dochter verhaal een goed punt: zou hij ook zo roekeloos met een zoon zijn?
ohjajoh6 schreef:Hazna schreef:Ik herinner me nog wel zo iemand:
[ Afbeelding ]
Vond het een heel leuke vent, maar ook een compleet idiote actie. Ook die stierenvechter (en z'n vrouw) snap ik niet, kan niemand in die arena dat verbieden? Zoon of dochter, het is sowieso levensgevaarlijk!
Allemachtig! Je zou toch maar per ongeluk, de verkeerde arm leeggooien in die bek van die krokodil...
antje_vip schreef:Hij brengt zijn baby opzettelijk in levensgevaar. Zulke mensen zouden zich niet moeten voortplanten.
ohjajoh6 schreef:Allemachtig! Je zou toch maar per ongeluk, de verkeerde arm leeggooien in die bek van die krokodil...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]