Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
connie64 schreef:ik zou echt echt niet weten waar ik op zou moeten stemmen.....
er is bij iedere partij wel iets wat me aanspreekt maar dat alles in 1 partij kan ik niet vinden.
Buiten dat,zodra ze de grootste partij zijn veranderen ze wel heel snel al hun beloftes....!
connie64 schreef:ik zou echt echt niet weten waar ik op zou moeten stemmen.....
er is bij iedere partij wel iets wat me aanspreekt maar dat alles in 1 partij kan ik niet vinden.
Buiten dat,zodra ze de grootste partij zijn veranderen ze wel heel snel al hun beloftes....
En nee nog even als reaktie, vroeger was niet alles beter,maar toen was er nog wel de gulden,was er ziekenfonds en gingen mensen de straat op.
Nu betaal ik voor een doosje pindas bij de supermarkt 4,99 euro....kan me niet herinneren dat ik ooit ruim 10 gulden moest betalen voor zoiets.
De euro zou ons helpen,ja de vernieling in.
Kijk eens naar het simpele ziekenfonds, nu ong 130 euro per maand dat is bijna 300 gulden,jezus dat betaalden de allerrijksten toendertijd zelfs niet als ze particulier verzekerd waren.
Er wordt van alles door je strot geduwd en je werkt je kapot om rond te komen.Nu mijn kinderen de deur uit zijn en wij 2 verdieners zijn is t echt goed te doen maar als ik om me heen kijk,gezinnen,oudere mensen pfoe!schaamte voel ik
en wees nou niet zo dom om (chronisch)ziek te worden,dan ben je helemaal ver van huis!
karuna schreef:Bij blanco stem wordt je stem alsnog verdeelt helaas. Niet stemmen is voor mij geen optie. Dan maar een proteststem wat ik al jaren doe. Dat is de ellende. En elke politieke partij beloofd veel, tot ze aan dr macht komen en dan worden alle mooie loze beloftes overboord gezet.
Zie nu de vvd en pvda hebben notabene toegegeven dat ze dingen beloofd hadden voor de verkiezingen waarvan ze wisten dat niet waar te maken was. Echt zo erg voor mij.
Mizora schreef:Dat geld moet je dan wel hebben... En daar wringt nu net de schoen..230€/maand is genoeg om je vrij uitgebreid te verzekeren en je eigen risico mee incalculeren en dan nog wat buiten dingen buiten de verzekering te betalen. Overigens had het ziekenfonds voor mij gewoon mogen blijven bestaan, maar het verhaal dat het vroeger allemaal zo veel beter en goedkoper was en dat het allemaal de schuld is van de euro is gewoon niet waar.
Mizora schreef:De PVV en PvdD zijn twee partijen waar ik nooit op zou stemmen. Zelfs de SGP, Piratenpartij of MenS krijgen dan eerder mijn stem.
Zelf ben ik een D66-stemmer, omdat ik denk dat ze uiteindelijk Nederland het beste verzorgen. Ze waren vaak de eerste die met nare maatregelen kwamen, zoals bijvoorbeeld afschaffen van de Stufie, die in mijn geval toch een behoorlijk bedrag behelst, maar de onderbouwing is goed en het uiteindelijke nut ook. Hoewel de D66 voor mij persoonlijk niet altijd direct het meest gunstig is, is het daarom toch mijn keuze.