Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OsMo schreef:Klaas Hij heeft misschien niet de naam genoemd op facebook maar die naam is uiteindelijk wel in de media terecht gekomen en die komt daar niet zomaar.
Ik ben wel heel erg benieuwd wat de rechter hier mee gaat doen.
newt schreef:@klaasje. Ik zeg ook HAD kunnen weten. Zeker als de vader van Bas afnemer was/is en je het bedrijf beter kent als iemand die een keer een Halster koopt.
Chiave schreef:Buiten dat ik dit totaal belachelijk vind van De Boer, vraag ik me af: en wat als het je zoon was geweest die homo was? Had hij er dan totaal anders in gestaan?
Ik vind het gewoon misselijkmakend dat dat in deze tijd nog aangehaald wordt. Kom op zeg, anno 2015!
Over het feit dat het niet in de bijbel staat: "Het huwelijk tussen man en man of vrouw en vrouw is een gruwel in Gods ogen." Ik heb geen flauw idee waar het staat, zal mijn bijbelvaste oma eens bellen morgen, maar het staat er, maar dat boek is jaren oud. En als God ieder schepsel wat hij zelf gemaakt heeft, liefheeft, dan heeft hij ook de homo's lief.![]()
Wat een bekrompen wereld.
Nikass schreef:Chiave schreef:Buiten dat ik dit totaal belachelijk vind van De Boer, vraag ik me af: en wat als het je zoon was geweest die homo was? Had hij er dan totaal anders in gestaan?
Ik vind het gewoon misselijkmakend dat dat in deze tijd nog aangehaald wordt. Kom op zeg, anno 2015!
Over het feit dat het niet in de bijbel staat: "Het huwelijk tussen man en man of vrouw en vrouw is een gruwel in Gods ogen." Ik heb geen flauw idee waar het staat, zal mijn bijbelvaste oma eens bellen morgen, maar het staat er, maar dat boek is jaren oud. En als God ieder schepsel wat hij zelf gemaakt heeft, liefheeft, dan heeft hij ook de homo's lief.![]()
Wat een bekrompen wereld.
Beetje off topic, maar ik ben benieuwd waar dat staat en hoe het er staat. Volgens mijn moeder staat er nl alleen iets over ontucht, dus tegen je wil, en is liefde altijd goed.
Maar los daarvan ben ik van mening dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor de normen en waarden die ze uitdragen en zich niet kunnen verschuilen achter een boek dat in een heel andere tijdgeest is geschreven.
Papagroom: je mag aannemen wie je wil, maar je mag iemand niet discrimineren. Denk dat hij zeker problemen gaat krijgen hiermee.
Citaat:Lev. 18:22 Een man mag niet naar bed gaan met een man zoals je naar bed gaat met een vrouw. Dat is iets walgelijks.
WillBokkers schreef:Hij had ook zelf naar het bedrijf toe kunnen gaan en in gesprek kunnen gaan.
Ik geloof niet dat ze daar niet open voor zouden staan.
stefje schreef:WillBokkers schreef:Hij had ook zelf naar het bedrijf toe kunnen gaan en in gesprek kunnen gaan.
Ik geloof niet dat ze daar niet open voor zouden staan.
De helderheid van het antwoord van het bedrijf zou mij niet aan het denken zetten om een gesprek aan te gaan om ze te bewegen hun mening te veranderen. De tekst komt op mij over als 'dit is wat het is en niet anders'. Het bedrijf heeft een duidelijke reden om hem niet aan te nemen.