Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:Dikke EENS.
Nu dragen we ze niet en vallen er ook doden.
de dood is on omkeerbaar. Maar liever hij dan ik.
Ik denk dat er steeds meer burgers al 'bewapend' de straat op gaan zonder dat t is toegestaan..
Groot gelijk. Hij of jij ..
UhNee schreef:Mussies, zou jij iemand dood kunnen schieten dan? Ik geloof er helemaal niks van. Zou je nog een argument met iemand kunnen hebbem, wetende dat je tegenstander een wapen bij zich draagt?
tamary schreef:Canada en Zwitserland hebben ook flink wat wapens onder de burgerbevolking en daar hoor je veel minder van dit soort ellende.
Citaat:Voor bewapenen MET training en herhaling? Ja!
Musiess schreef:Wat mij meer zorgen baard is dat er steeds meer beelden verschijnen waar de IS laat zien wat ze doen met Sexslavinnen die niet mee werken. Sexslavinnen soms afkomstig uit NL die daar heen 'gelokt' zijn een tijd geleden. Gedwongen zijn. Enz.
Dat ze Brussel als nieuw groot doelwit hebben. En ze Rusland zullen aanvallen in eigen land.
'Oceanen van bloed zullen er vloeien'.
Jahoor braaf afwachten tot we ze aan de deur hebben staan. En dan huilen als je moet 'bukken'! En je kinderen moeten toe kijken moe mama even aan het sporten is..
Want ja stel je voor dat je ze moet schieten.. dan dood je toch iemand dat is niet goed he.
Mooie verkeerde aan mij. K maak gatenkaas van je.
vuurneon schreef:Als ik zie hoe extreem bepaalde mensen denken, vind ik dat enger als die met een wapen lopen. Met woorden vind ik ze al eng, maar als je zo vol haat zit en dan een wapen in de handen drukken? Alsjeblieft niet zeg.
_Zoe schreef:Ik zou het in principe best een goed idee vinden, alle slechteriken komen toch wel aan wapens dus waarom het voor normale burgers zo moeilijk maken..
zonnebloem18 schreef:vuurneon schreef:Als ik zie hoe extreem bepaalde mensen denken, vind ik dat enger als die met een wapen lopen. Met woorden vind ik ze al eng, maar als je zo vol haat zit en dan een wapen in de handen drukken? Alsjeblieft niet zeg.
Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar dit is echt precies wat ik gisteren tegen mijn man zei. Ik vind het heel eng om te zien hoe intolerant mensen kunnen zijn en er bepaalde bevolkingsgroepen beledigd en uitgesloten worden omdat ze bang zijn voor iets wat er totaal niet mee te maken heeft.
_Zoe schreef:Ik zou het in principe best een goed idee vinden, alle slechteriken komen toch wel aan wapens dus waarom het voor normale burgers zo moeilijk maken..