Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilaan schreef:Normaal betaalmiddel vind ik het persoonlijk niet. Heb zelf genoeg geld neergelegd bij een rijschool voor mijn lessen. Maar dit gebeurt al zoveel langer.
Je bent er zelf bij en je draagt zelf ook een stuk verantwoording. Dat is ook precies de reden dat ik, en een hoop anderen, dit zelf nooit zouden doen. Stuk opvoeding en eigenwaarde.
Daarnaast vraag ik me af waar de ouders zijn in dit verhaal? Je kunt er wel vanuit gaan dat een meid van 16 het nauwelijks zelf kan betalen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) dus als je kind dan ineens rijlessen heeft kun je ook het gesprek aangaan en er in ieder geval een groot vraagteken bij zetten.
Vind het een beetje scheef om dit te vergelijken met loverboys. Ze worden niet in elkaar gemept om seks te hebben in ruil voor rijlessen. Dit gebeurt al zo lang en met zoveel dingen, dat het nu een keer misgaat is niet meer als logisch. Dat gebeurt met heel veel dingen die altijd goed gaan.
future_vet schreef:Ik vraag mij trouwens af hoe zoiets rendabel kan zijn? Examens, benzine onderhoud auto etc kosten toch echt geld. Gok niet dat de rijschoolhouder dat ook via nature betaling heeft geregeld
Kermis schreef:Als beide partijen instemmen. En minimaal 18 jaar oud is. Zie ik geen probleemmoeten mensen toch helemaal zelf weten?
_Reneee schreef:Dit was jaren geleden al in het nieuws. Het zal je verbazen wat er allemaal in natura te koop is..
RaafSmits schreef:Je wilt geloof /hoop ik niet weten hoeveel studentes er zijn die uit de kleren gaan om hun studieschulden/kosten af te lossen.
Bovendien zijn hier de laatste tijd al veel topics voorbij gekomen met het onderwerp "sex " en veel reacties daarop deden me ook verbazen.
Ik neem het maar met een héle dikke korrel zout allemaal, anders zouden bij veel dames de normen en waarde vér zijn te zoeken.
love_western schreef:WildWings schreef:Totaal ongepast...
Hoezo?
Die meiden kiezen er zelf voor. Ze worden er niet toe gedwongen.
Zijn zoveel vrouwen die hun geld verdienen met seks.
En om eerlijk te zijn. Nee het zou mijn keus niet zijn. Ik heb gewoon netjes betaald voor mijn lessen.
Maar als een ander het liever zo doet. Dan hoor je mij niet zeuren.
Heike schreef:Ik zat me al te bedenken hoe zo'n rijschoolhouder dat doet met zeven van zo'n lesklanten op een dag. Zeven keer van bil gaan is natuurlijk niet te doen vijf dagen in de week.
Maar ze zullen idd ook gewoon betalende klanten hebben natuurlijk.
En kunnen alle meiden zich daarvoor aanmelden? Of kun je er ook voor worden afgewezen?
Nou ja, ik denk vast weer veel te ver door.
unihorses schreef:RaafSmits schreef:Je wilt geloof /hoop ik niet weten hoeveel studentes er zijn die uit de kleren gaan om hun studieschulden/kosten af te lossen.
Bovendien zijn hier de laatste tijd al veel topics voorbij gekomen met het onderwerp "sex " en veel reacties daarop deden me ook verbazen.
Ik neem het maar met een héle dikke korrel zout allemaal, anders zouden bij veel dames de normen en waarde vér zijn te zoeken.
vind jij dan dat prostituees weinig normen en waarden hebben? is gewoon een beroep..