Blon_D schreef:jesito schreef:Matig ingelicht???
Tuurlijk worden dingen uit z'n verband getrokken maar inmiddels doen ook vrijwilligers vaak een boekje open hoe het er allemaal aan toe gaat.
Ik blijf bij mijn mening, nogmaals ik vind het vreselijk voor de mensen die echt bang zijn en als ratten in de val zitten daar.
Maar hoe willen we al die mensen nog in een klein landje als nederland kwijt er zijn nog zat andere landen waar ze kunnen aankloppen.
Maar nee ze kiezen voor nederland, duitsland, oostenrijk enz. landen waar het goed geregeld is.
De meeste mensen willen helemaal niet naar Nederland maar naar Duitsland (door de speech van angela met haar ''kom allemaal bij ons'', Denemarken of Zweden. En daar is ook ruimte! Maar door het verdrag van Dublin moeten zij op de plaatst van registratie worden opgevangen. Het is dus eigenlijk meer de schuld van onze eigen regering en niet van de vluchtelingen. En wie hebben deze regering gekozen? Oja! Wij als Nederlanders met stemrecht.
Breek me daar de bek niet over open, want regering kiezen is ook in dit land een grote doorgestoken kaart.
Want dit zooitje heeft het grootste deel van Nederland echt niet uitgekozen en dan zwijgen we nog maar over zich aan de afspraak houden.
Maar goed das offtopic.