Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoof schreef:Zoe_97 schreef:Gecondoleerd!
Ik ben van België en hier is drugs verboden. Hier heb je gebruikers maar enorm aantal minder problemendan bij jullie. Ik was laatst in Amsterdam en met gewoon over straat wandelen werd ik misselijk van de geur. Ik zat in een duurder restaurantje, steekt daar iemand een joint op... Mijn hele eetlust verpest door die rotgeur.
Ik ben voor afschaffen binnen de volledige Europese unie (volgens mij is Nederland het enige land waar dit is toegestaan?). Ook de alcoholwetten mogen een stuk strenger.
Maak jezelf dat maar niet wijs. In Belgïe is het probleem even groot als overal anders.
Geconcoleerd Papagroom, zo'n verlies is altijd onbegrijpelijk.
Zoe_97 schreef:Stoof schreef:
Maak jezelf dat maar niet wijs. In Belgïe is het probleem even groot als overal anders.
Geconcoleerd Papagroom, zo'n verlies is altijd onbegrijpelijk.
In België zie je in het straatbeeld over het algemeen gewoon minder vaak junks teen die voor problemen zorgen dat in Nederland (en ik zit op kamers in brussel, de problemen die in het land voorkomen zien we hier zeker erger terug bij 9/10 dingen)
slimmerik schreef:PPG gecondoleerd. Had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Helaas kunnen drank en drugs misbruik niet uitgebannen worden. Net zoals je het voetbal niet af kunt schaffen. (vandalisme etc.) Maar ik vind dat misbruik van drank en drugs niet mogen dienen als verzachtende omstandigheden. (niet toerekeningsvatbaar) Deze man mag wat mij betreft driedubbel bestraft worden.
Tillie20 schreef:Zoe_97 schreef:
In België zie je in het straatbeeld over het algemeen gewoon minder vaak junks teen die voor problemen zorgen dat in Nederland (en ik zit op kamers in brussel, de problemen die in het land voorkomen zien we hier zeker erger terug bij 9/10 dingen)
Junks..? Sorry, ik heb hier nog nooit een junk gezien(Zuid Nederland).
Zoe_97 schreef:zal ookwel vooral in grotere steden zijn. In Amsterdam zag ik in zowat elke straat een junk
Zoe_97 schreef:Tillie20 schreef:Junks..? Sorry, ik heb hier nog nooit een junk gezien(Zuid Nederland).
zal ookwel vooral in grotere steden zijn. In Amsterdam zag ik in zowat elke straat een junk
UhNee schreef:Zoe_97 schreef:
zal ookwel vooral in grotere steden zijn. In Amsterdam zag ik in zowat elke straat een junk
Wat is een junk dan voor jou? Iemand die een jointje opsteekt? Of iemand die er gewoon onverzorgd uitziet? Zolang je iemand geen heroïne ziet spuiten op straat of iets dergelijks kan je helemaal niet spreken over een 'junk', kom op zeg.
Het drugsprobleem in de wereld is overal, ook in België. Misschien wel meer dan in Nederland, who knows.
UhNee schreef:Oh my god, dat zijn dus echt geen junks. Als je dat al junks vind.... Dat zijn gewoon mensen die onder invloed zijn van wiet, speed, alcohol (alles waarbij je rode ogen krijgt) Hoe kom je erbij dat die hun eigen lichaam niet meer onder controle kunnen hebben?Junks zijn mensen die verslaafd zijn aan weetikveelwat, die in een diep donker gat zitten.
Zoe_97 schreef:Gecondoleerd!
Ik ben van België en hier is drugs verboden. Hier heb je gebruikers maar enorm aantal minder problemendan bij jullie. Ik was laatst in Amsterdam en met gewoon over straat wandelen werd ik misselijk van de geur. Ik zat in een duurder restaurantje, steekt daar iemand een joint op... Mijn hele eetlust verpest door die rotgeur.
Ik ben voor afschaffen binnen de volledige Europese unie (volgens mij is Nederland het enige land waar dit is toegestaan?). Ook de alcoholwetten mogen een stuk strenger.
Shenavallie schreef:Zoe_97 schreef:Gecondoleerd!
Het is in restaurants in Nederland verboden om te roken, zeker in de duurdere. Lijkt me sterk dat iemand een joint binnen opsteekt.
Zoe_97 schreef:UhNee schreef:Oh my god, dat zijn dus echt geen junks. Als je dat al junks vind.... Dat zijn gewoon mensen die onder invloed zijn van wiet, speed, alcohol (alles waarbij je rode ogen krijgt) Hoe kom je erbij dat die hun eigen lichaam niet meer onder controle kunnen hebben?Junks zijn mensen die verslaafd zijn aan weetikveelwat, die in een diep donker gat zitten.
ik bedoel die mensne waarbij je duidelijk ziet dat ze hun lichaam niet onder controle heben zoals ik al zeg. zoals mensne die gewoon hun plas dan laten lopen etc.
Zoe_97 schreef:
Zoe_97 schreef:UhNee schreef:Oh my god, dat zijn dus echt geen junks. Als je dat al junks vind.... Dat zijn gewoon mensen die onder invloed zijn van wiet, speed, alcohol (alles waarbij je rode ogen krijgt) Hoe kom je erbij dat die hun eigen lichaam niet meer onder controle kunnen hebben?Junks zijn mensen die verslaafd zijn aan weetikveelwat, die in een diep donker gat zitten.
ik bedoel die mensne waarbij je duidelijk ziet dat ze hun lichaam niet onder controle heben zoals ik al zeg. zoals mensne die gewoon hun plas dan laten lopen etc.
Fenrir schreef:Amsterdam is totaal niet te vergelijken met de rest van Nederland (zeker niet buiten de wat grotere steden). Dat komt met name door de toeristen.
Maar het is wel duidelijk dat Zoe_97 niet zo goed weet waar ze het over heeft, van bijv wiet roken ga je niet rondlopen als een "junk" (of er moet echt iets goed mis gaan)
Dat en een flink staaltje overdrijving