Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:Van vrienden hoor ik : zodat ze de muziek tegen hun borst voelen slaan.
Soms staat het zo hard dat je het voelt als een druk op je borst/hart/longen.
Jessix schreef:En ik vind het tegenwoordig juist zo zacht staan...
(mijn uitgaansperiode was in de jaren '90)
franka75 schreef:Ja ik zag het ook net, ben een keer in Engeland geweest en dat is zoveel relaxter, en nog iets je hoeft daar bv geen muntjes te kopen gewoon met geld
Snollygoster schreef:Mijn vader is DJ en we krijgen hier ook geregeld geluidscontroles, het maximum geluid is nu 100dB. Toen ze eens een keer kwamen controleren zat het geluid aan 103dB, en ja daar doen ze dan echt moeilijk over.
love_western schreef:En als ik ooit de 60 heb behaald. Dan wil ik wel kunnen merken dat ik geleefd heb.
Shadow0 schreef:Snollygoster schreef:Mijn vader is DJ en we krijgen hier ook geregeld geluidscontroles, het maximum geluid is nu 100dB. Toen ze eens een keer kwamen controleren zat het geluid aan 103dB, en ja daar doen ze dan echt moeilijk over.
3dB is wel 2 keer zo hard he. Zo voelt dat niet, maar de schade neemt wel heel snel toe. Het verschil tussen 98, 100 of 103 dB lijkt klein maar is best groot.
En misschien willen mensen ook wel andere dingen dan harde muziek. Zo vind ik het bv best leuk om af en toe ook wat tegen iemand te kunnen zeggen.
Maar juist voor dat soort dingen - de silent disco. Dan kunnen mensen dat zelf regelen, en praten wanneer ze willen. Zo jammer dat daar niet meer mee wordt gedaan.
Goof schreef:love_western schreef:En als ik ooit de 60 heb behaald. Dan wil ik wel kunnen merken dat ik geleefd heb.
Je wil graag gehoorschade op je 60e?![]()
![]()
Ik merk dat ik heb geleefd aan prachtige herinneringen, niet aan een kapot lichaam. Bovendien hoop ik dat het nog wat langer mee gaat dan enkel tot mijn 60e. Loop je dan nog 35 jaar lang met kapotte oren, tof hoor.