Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik vind fietsen en muziek in je oren levensgevaarlijk. Je zal in de stad de tram maar niet horen omdat je je muziek in je oren hebt en je word geschept.... Is ook vaak voorgekomen dat degene die onder een tram kwam met haar fiets zo zwaar gewond was of het zelfs niet heeft overleefd.
SindyKaya schreef:purny schreef:Ik vind fietsen en muziek in je oren levensgevaarlijk. Je zal in de stad de tram maar niet horen omdat je je muziek in je oren hebt en je word geschept.... Is ook vaak voorgekomen dat degene die onder een tram kwam met haar fiets zo zwaar gewond was of het zelfs niet heeft overleefd.
Niet in elke stad lopen trammen
SindyKaya schreef:purny schreef:Ik vind fietsen en muziek in je oren levensgevaarlijk. Je zal in de stad de tram maar niet horen omdat je je muziek in je oren hebt en je word geschept.... Is ook vaak voorgekomen dat degene die onder een tram kwam met haar fiets zo zwaar gewond was of het zelfs niet heeft overleefd.
Niet in elke stad lopen trammen
Zoe_97 schreef:met muziek in de oren fietsen, wandelen of met de scooter is vreselijk gevaarlijk. In de auto heb ik u wel altijd stil muzie aan staan, je hoord toch niets als je ramen omhoog zijn.
Bij de zwakke weggebruiker is het gewoon levensgevaarlijk! hoevaak fietsers al voor mijn auto zijn ingereden terwijl ze muziek luisterde...