Moeder vrijgesproken na herhaaldelijk mishandelen van kids

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:34

xxCYNNxx schreef:
nine1987 schreef:
Hou op, schei uit..

Zoontje van mijn vriend is bij zijn moeder weggehaald, omdat zij lijdt aan NAH en hem daardoor 'klein' hield.. (zij bleef m betuttelen als een vierjarige, terwijl hij zeven was) dit vond JZ slecht voor zijn ontwikkeling en kwam hij dus naar mijn vriend..

Maar dit kan wel allemaal???????????????????

Wat een idiote, achterlijke, krankzinnige omgekeerde k*twereld leven we in....

Sorry, ik heb er geen andere woorden voor..

O ja die ken ik ook ja; Iranese vrouw die ik goed ken is een jaar lang 4 van dr 5 kinderen kwijt geweest. En waarom: ze was te lief voor dr kinderen volgens de wijze instanties. Mocht ook alleen onder begeleiding 1 keer per week dr kinderen zien en moest verplicht een opvoedcursus doen.
En dat allemaal omdat ze te lief was voor dr kinderen 8)7

Ja, onvoorstelbaar he?

xxCYNNxx

Re: Moeder vrijgesproken na herhaaldelijk mishandelen van kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:37

behoorlijk ja

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:42

Wat verschrikkelijk voor de kinderen!

Dit is weer een typisch voorbeeld van mensen en organisaties die zacht gezegd behoorlijk veel steken laten vallen waardoor kinderen elke keer weer trauma's mee maken wat absoluut niet zou moeten kunnen.

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:46

getraumatiseerd voor het leven en dan de daders los rond laten lopen... ik weet niet meer hoe dat moet hoor allemaal met justitie. Politie die schiet sluiten ze op en mensen die mishandelen mogen vrij rondhuppelen. Veel instanties proberen uit man en macht gezin bijeen te houden, met alle ellende van dien.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 13:26

Het rechtssysteem trekt toch ook echt op niks.. Dat dit gewoon door kan blijven gaan. :n

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 13:33

Medelijden met deze kinderen. Wat ik niet snap is het feit dat alle instanties , waarvan je verwacht dat ze de juiste personen in dienst hebben, zoiets niet zien. En als ze het wel zien dan kunnen ze blijkbaar nog niets. Word er altijd op afspraak huisbezoek afgelegd of gebeurd het ook onverwacht???
En worden kinderen ook gehoord of mogen die niets zeggen.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 21:44

Kinderen worden alleen gehoord in bijzijn van de ouders, voor zo ver ik weet, in ieder geval tot een bepaalde leeftijd? (12?) Geen kind die dan iets durft te zeggen. Bezoeken zijn, ook voor zover ik weet, kijkend naar de buurman, ook onverwacht.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 10:19

Leffroi schreef:
Kinderen worden alleen gehoord in bijzijn van de ouders, voor zo ver ik weet, in ieder geval tot een bepaalde leeftijd? (12?) Geen kind die dan iets durft te zeggen. Bezoeken zijn, ook voor zover ik weet, kijkend naar de buurman, ook onverwacht.

Nee hoor.. Zoontje van vriendlief is apart gehoord.. Dit wordt juist gedaan, zodat ouders geen druk uit kunnen oefenen.. En hij was destijds 8..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:43

Arme kinderen.
Zo erg dat de straffen zo laag zijn die gevraagd worden.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:52

-:(- Opsluiten en de sleutel weg gooien. Man, wat een toneelspel van die "moeder". "Zoveel liefde, zwaar overtrokken aanklachten". Dan kunnen we toch ook best een zwaar overtrokken straf verzinnen? Iets met drie keer levenslang, zonder kans op vervroegde vrijlating? :Y) En wat ze met die "vader" mogen doen, wat mij betreft, zal ik maar niet uiten op een forum met minderjarige bezoekers... ~~}>

Die arme kinderen. :(:)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:56

Jeetje, wat vreselijk...
Dat doe je toch geen kind aan?
Opknopen aan de hoogste boom idd -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:56

Dit kan je toch op geen enkele manier geloven... zowel wat er gebeurd is, als dat er niet ingegrepen is, als de zachte consequenties voor de vrouw, als de opmerking van de medewerker vd reclassering -:(-