Blue Ivy krijgt Arabisch paard voor 2e verjaardag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:25

Een hobbelpaard is zooooo overschat...Ken een zes jarig jongetje wat een 60 inch flatscreen tv voor z'n verjaardag kreeg met één of andere fancy dvd speler erbij. En wat moet je zo'n kind geven als hij 16 is?

Niet dat dat voor de ouders van Blue Ivy een probleem is, maar dit is hoofdstuk 1 in het handboek 'hoe-verpest-ik-mijn-kind-in-7-eenvoudige-stappen'....

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:30

Crazy folks

Ben benieuwd wat ze volgend jaar krijgt. Y)(^)

Narita

Re: Blue Ivy krijgt Arabisch paard voor 2e verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:34

Is dit bevestigd door Beyoncé en Jay-Z zelf of is dit gewoon weer een roddel? Want hiervan zijn er veel ;)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:36

Woogy schreef:
Een hobbelpaard is zooooo overschat...Ken een zes jarig jongetje wat een 60 inch flatscreen tv voor z'n verjaardag kreeg met één of andere fancy dvd speler erbij. En wat moet je zo'n kind geven als hij 16 is?

een jacht?

Rijke mensen geven nu eenmaal een ander soort kadootjes dan "normale".
Ze worden verpest in zekere zin, maar je hebt er weinig last van omdat ze zich in heel andere kringen bewegen dan "normale" mensen. En onder de kakkers herkennen ze het niet en hebben ze er dus geen last van.

De high society is een wereld op zich.

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:37

Als ze dan toch al een paard moet, geef haar dan een kleine rustige pony, waar ze nog een beetje op kan rijden, maar geen Arabier... Ik hoop dat het nog een beetje een koel paardje is, maarja die ouders van haar die hebben natuurlijk ook geen verstand van paarden etc.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:44

Vooroordeel. Menig pony is minder betrouwbaar dan de gemiddelde Arabier.

Verder weten we totaal niet of het dier gebruikt gaat worden en hoe. Kan een renpaard zijn dat alleen op haar naam staan zodat ze de winsommen op kan strijken als spaarpotje voor later... en waarvoor kosten afgeschreven kunnen worden bij de belasting enzo...

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:59

Heb even wat research gedaan en van dit bericht is niets waar. Het is iig niet bewezen, het is gewoon een roddel. Blue Ivy is ook in januari al 3 geworden dus dit bericht zou een jaar te laat gepubliceerd zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:01

Vind dingen als 'arm kind' toch wel lichtelijk overdreven hoor := Alsof de Bokkers die hier zo lopen te klagen niet precies hetzelfde zouden doen als ze zó veel geld hadden. Misschien niet precies, maar het lijkt me wel prima. Kind wou waarschijnlijk een pony voor haar verjaardag, prima als ze het kunnen betalen toch? Beestje staat lekker ergens op stal met een topamazone/ruiter hoogst waarschijnlijk. Leven en laten leven :=

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:22

Narita schreef:
Heb even wat research gedaan en van dit bericht is niets waar. Het is iig niet bewezen, het is gewoon een roddel. Blue Ivy is ook in januari al 3 geworden dus dit bericht zou een jaar te laat gepubliceerd zijn :+

één van de velen, toch verbaasde het bericht me niet echt :D

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:51

Emmaa_ schreef:
Vind dingen als 'arm kind' toch wel lichtelijk overdreven hoor := Alsof de Bokkers die hier zo lopen te klagen niet precies hetzelfde zouden doen als ze zó veel geld hadden. Misschien niet precies, maar het lijkt me wel prima. Kind wou waarschijnlijk een pony voor haar verjaardag, prima als ze het kunnen betalen toch? Beestje staat lekker ergens op stal met een topamazone/ruiter hoogst waarschijnlijk. Leven en laten leven :=

nou ik snap het wel arm kind. Krijgt zomaar een paard op haar verjaardag. Het is gewoon kindermishandeling!!! Hoe durven ze. Arme arme meisje ;)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 23:07

achh... misschien wil ze dan ook wel keertje komen bokken.

Komen klagen dat haar verzorger de zwarte ongetemde Arabische hengst ontvoerde (lees: die alleen door de betreffende verzorger was te temmen) en vluchtte met de trein eeuh Hummer. En dat de butler dan de mest op moest ruimen terwijl de betreffende verzorger zich snel uit de voeten maakte van het station eeuh golfterrein. Vooraf gevoerd met groentesoep aangevuld met kaviaar, biefstuk en Don Perion.

Nou kijk er nu al naar uit!

(je snapt dat ik inderdaad een kans maakte bij Masterchef? ;-) )

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 23:55

Dom Pérignon ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 15:36

En wie is blue ivy? :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:52

Sammie schreef:
En wie is blue ivy? :+

dat was ook het eerste en enige wat ik bij dit nieuws dacht
:')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:03

Staat ook gewoon in het artikel dat erbij staat :=

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:19

ermm...mijn interesse is niet dermate groot dat ik het ook echt wil weten.,..
mijn gok...beroemdheid die geen flauw idee heeft wat het met zijn/haar centen aan moet, dus gaat het onzinnige dingen kopen als cadeautje voor de kleine waar die kleine geen fluit aan heeft
"maar kijk mij eens dure cadeaus kopen"
ik vermoed dat ik er nooit ver vanaf kan zitten , but honestly...... not bothered :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:55

Sonja_vR schreef:
ermm...mijn interesse is niet dermate groot dat ik het ook echt wil weten.,..
mijn gok...beroemdheid die geen flauw idee heeft wat het met zijn/haar centen aan moet, dus gaat het onzinnige dingen kopen als cadeautje voor de kleine waar die kleine geen fluit aan heeft
"maar kijk mij eens dure cadeaus kopen"
ik vermoed dat ik er nooit ver vanaf kan zitten , but honestly...... not bothered :+

Maar je neemt wel de tijd te reageren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:05

whaha eer dat kind eindelijk goed wedstrijden kan rijden is het paard al te oud :P Denk niet dat ze er nu al iets mee kan....

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:55

Waaauw dan heb ik een speciaal paard waarmee je wedstrijden kunt doen EN het zelfde soort paard als de dochter van beyonce lol :')

Sorry vind het een beetje belachelijk. Denk eerder dat dit een soort van showen is. Zovan kijk wat wij wel niet kunnen.

Had haar een barbiepop gekocht en ze was wss even blij geweest haha!

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:26

chimello schreef:
Heb bij Sweet Sixteen op MTV toch wel erger voorbij zien komen :')

Precies dit. :')