Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woogy schreef:Een hobbelpaard is zooooo overschat...Ken een zes jarig jongetje wat een 60 inch flatscreen tv voor z'n verjaardag kreeg met één of andere fancy dvd speler erbij. En wat moet je zo'n kind geven als hij 16 is?
Emmaa_ schreef:Vind dingen als 'arm kind' toch wel lichtelijk overdreven hoorAlsof de Bokkers die hier zo lopen te klagen niet precies hetzelfde zouden doen als ze zó veel geld hadden. Misschien niet precies, maar het lijkt me wel prima. Kind wou waarschijnlijk een pony voor haar verjaardag, prima als ze het kunnen betalen toch? Beestje staat lekker ergens op stal met een topamazone/ruiter hoogst waarschijnlijk. Leven en laten leven
Sonja_vR schreef:ermm...mijn interesse is niet dermate groot dat ik het ook echt wil weten.,..
mijn gok...beroemdheid die geen flauw idee heeft wat het met zijn/haar centen aan moet, dus gaat het onzinnige dingen kopen als cadeautje voor de kleine waar die kleine geen fluit aan heeft
"maar kijk mij eens dure cadeaus kopen"
ik vermoed dat ik er nooit ver vanaf kan zitten , but honestly...... not bothered