Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCarpediem schreef:Persoonlijk zie ik liever dit meisje dan de deelnemers van Obese in een blaadje.![]()
Sneu dat dit meisje zo afgebrand wordt zonder dat mensen de achtergrond weten. Er zijn ook mensen die simpelweg niet aan kúnnen komen.
Euforie schreef:Vd week zei mijn vriend.... Over een foto van een "vol slanke" vrouw die een titel pluszise model kreeg.
"Kijk nou dit noemen ze een pluszise model!!!!"
Hij was zó verbaasd want het was gewoon een normaal slanke vrouw in zijn ogen.
Imo zouden ze dát beeld, als "normaal" moeten maken...
Euforie schreef:Vd week zei mijn vriend.... Over een foto van een "vol slanke" vrouw die een titel pluszise model kreeg.
"Kijk nou dit noemen ze een pluszise model!!!!"
Hij was zó verbaasd want het was gewoon een normaal slanke vrouw in zijn ogen.
Imo zouden ze dát beeld, als "normaal" moeten maken...
bruintje123 schreef:Het zou goed zijn als ze eens gaan adverteren met mensen die in het midden van de groene zone zitten van de bmi tabel.
Dit meisje zit ver in het rode van ondergewicht en hoort daarom niet advertenties thuis omdat het geen normaal gemiddeld beeld is.
Zo krijg je onzekere mensen asn een stoornis.
Mensen in het rode vlak van overgewicht horen mijn inziens ook niet in een gewone campagne. Om de reden dat het ook niet als gemiddeld normaal beeld hoort.
En dan ga ik over beide niet de discussie aan of ze er wat aan kunnen doen.
Ik denk wel als ze de mensen nemen in het midden van de groene tabel veel mensen het te dik vinden. We zijn bij modellen immers gewend aan ondergewicht.
bruintje123 schreef:Het zou goed zijn als ze eens gaan adverteren met mensen die in het midden van de groene zone zitten van de bmi tabel.
Dit meisje zit ver in het rode van ondergewicht en hoort daarom niet advertenties thuis omdat het geen normaal gemiddeld beeld is.
Mensen in het rode vlak van overgewicht horen mijn inziens ook niet in een gewone campagne. Om de reden dat het ook niet als gemiddeld normaal beeld hoort.
Ik denk wel als ze de mensen nemen in het midden van de groene tabel veel mensen het te dik vinden. We zijn bij modellen immers gewend aan ondergewicht.
Azmay schreef:bruintje123 schreef:Het zou goed zijn als ze eens gaan adverteren met mensen die in het midden van de groene zone zitten van de bmi tabel.
Ik zit onderaan de groene zone, en ik ben al dikker dan wat ze plussize noemen, enorm scheve redenering in dat wereldje
bruintje123 schreef:Azmay schreef:
Ik zit onderaan de groene zone, en ik ben al dikker dan wat ze plussize noemen, enorm scheve redenering in dat wereldje
Dat bedoel ik dus.
Tegenwoordig worden mensen te snel als dik gezien. Omdat er meer obese mensen zijn is blijkbaar een gezond persoon ook voortaan te dik. Omdat er doorgeslagen wordt.
Sjira schreef:ieeeeeeeeee OMG eng
xCarpediem schreef:Persoonlijk zie ik liever dit meisje dan de deelnemers van Obese in een blaadje.
Sheran schreef:Dat meisje van 'All about that bass' is totaal niet dik...Wendy schreef:En waar gebruiken ze te dikke mensen als voorbeeld dan?
Want dat is juist het punt, dat ze een veel te dun model neerzetten als voorbeeld.
Neem die clip van 'all about that bass' bijvoorbeeld. Maar ik heb ook niet gezegd dat ik het eens ben met de reclame, ik vind het alleen erg hoe men praat over het figuur van het meisje. Ik ben het ermee eens dat een iets dikker model een handigere keuze was geweest misschien.