Dan bel ik op dat moment wel de politie of iets dergelijks. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mioux schreef:Ja dan minder treinen, hoe flauw ook. Wapens is geen oplossing gaat uit de hand lopen... en als zo'n gek t wapen in handen krijgt dan ben je nog verder van huis. Of t nu een taser mocht zijn of spray of dergelijke, komt niet goed dan. Gewoon minder treinen zodat er wel 2 conducteurs kunnen zijn... jammer voor mensen die niks doen en geen overlast geven, maar je moet ook veilig aan t werk kunnen.
Mioux schreef:Ja maar als er geen geld is wat dan? Dan moet je keuzes maken, je kan moeilijk de mensen in de trein en werknemers in gevaar brengen omdat je geldproblemen hebt.
Dan kan het juist escaleren. Ik vind gewoon als er geen geld is om je werknemers veilig hun werk te laten doen, dat je dan moet nadenken en stappen moet ondernemen dat het wel veilig kan. En dan is het of ergens op bezuinigen dat mensen veilig aan t werk kunnen of zoeken naar een oplossing maar wapens vind ik gelijk zo extreem