Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammyoo schreef:Owww, wat spannend. Ik ben geen natuur of wolvendeskundige, dus kan me absoluut geen mening vormen of het nou wel of niet verstandig is als wolven hun leefgebied richting Nederland uitbreiden. Volgens mij zijn alle deskundigen het daar met elkaar ook nog niet over eens. Ondertussen vind ik het stiekem wel gaaf!
miss_lizje schreef:Helemaal niet richting Oostvaardersplassen!
Dat is als het ware de vos opsluiten in het kippenhok. De prooi dieren kunnen amper wegvluchten uit het omheinde gebied. Beetje oneerlijk als je het mij vraagt.
Hoop dat de wolf omkeert en lekker terug gaat naar waar hij vandaan kwam. Voordat hij onder een auto ligt.
vuurneon schreef:Mooi dier maar niet in dit landte dichtbevolkt, te weinig 'ongerepte' natuur.
Lijkt mij voor de schapenboeren ook geen fijn idee... Nu met het voorjaar en de lammetjes in aantocht.
Murosch schreef:Ik heb twee jaar geleden zeker weten een wolf gezien praktisch op dezelfde plek als waar hij nu is gezien (aan de n381 tussen emmen en sleen) en toen werd ik voor gek verklaard en nu is het nieuws... Ik weet wel beter
MaricoGraphy schreef:Al aan een ontsnapte saarloos wolfshond gedacht? Die lijken ook zeer sterk op wolven en sommigen kan je zelfs niet benaderen als ze ontsnapt zijn. Der is er namelijk in België ook eens ene ontsnapt met als melding niet proberen te vangen want ze is bang.
Vind die op de foto's ook goed gevoed ogen voor een eenzame "wolf" op de dool
Danielleeee_ schreef:Ik betwijfel, net zoals meer mensen hier, of Nederland nog wel geschikt is voor wilde wolven. Maar leuk vind ik het wel, of eerder spannend misschien haha