Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Het lijkt mij stug dat de gevolgen niet onderzocht zijn gezien een medicijn anders niet op de markt komt.
vuurneon schreef:Ze hebben het welgeteld over 1 heel meisje, dat maakt nog geen oorzaak -> gevolg. Kan heel iets anders aan ten grondslag liggen.
Precyll schreef:vuurneon schreef:Ze hebben het welgeteld over 1 heel meisje, dat maakt nog geen oorzaak -> gevolg. Kan heel iets anders aan ten grondslag liggen.
Er zijn veel meer gevallen bekend. Dit vaccin is in China al uit het vaccinatieprogramma gehaald. De lange termijn gevolgen zijn nog onbekend.
Goed Google op medische artikelen. In de medische tijdschriften die ik op mijn werk heb gezien wordt er aangegeven dat de lange termijn gevolgen onbekend zijn.
Mijn dochter is nu 12, maar krijgt em niet. Goede secure voorlichting is belangrijker. Deze vorm van kanker wordt nl veroorzaakt door onbeschermde sex.
Dit artikel is idd niet handig geschreven maar helaas is het niet gelijk onwaar
IlseXzinia schreef:ik heb het vaccin niet gehad, vanwege de rare bijwerkingen en omdat helemaal niet bekend was of het echt werkte ( ook omdat er meerdere soorten baarmoederhalskanker zijn, en het vaccin helpt maar voor 1 soort). ook is het vaccin nog een proef.
ik denk niet dat het waar is dat de eierstokken echt worden vernietigd, maar weet wel dat als je de prik hebt gehad, dat die bijwerkingen zou kunnen hebben.
Bizzybijtje schreef:Weer zo'n onzin-artikel. De manier waarop het geschreven is zegt toch al genoegDat neem je toch niet serieus.
Chiave schreef:Bizzybijtje schreef:Weer zo'n onzin-artikel. De manier waarop het geschreven is zegt toch al genoegDat neem je toch niet serieus.
Onzin? Ach... Het artikel kan best bagger geschreven zijn, maar het gaat uiteindelijk om het vaccin zelf... Wat is de achtergrond van het vaccin, wat doet het vaccin en waarom is er zo weinig bekend?
Precyll schreef:vuurneon schreef:
Er zijn veel meer gevallen bekend. Dit vaccin is in China al uit het vaccinatieprogramma gehaald. De lange termijn gevolgen zijn nog onbekend.
Goed Google op medische artikelen. In de medische tijdschriften die ik op mijn werk heb gezien wordt er aangegeven dat de lange termijn gevolgen onbekend zijn.
Mijn dochter is nu 12, maar krijgt em niet. Goede secure voorlichting is belangrijker. Deze vorm van kanker wordt nl veroorzaakt door onbeschermde sex.
Dit artikel is idd niet handig geschreven maar helaas is het niet gelijk onwaar
Heb je de link van dat artikel?
Bizzybijtje schreef:Chiave schreef:
Onzin? Ach... Het artikel kan best bagger geschreven zijn, maar het gaat uiteindelijk om het vaccin zelf... Wat is de achtergrond van het vaccin, wat doet het vaccin en waarom is er zo weinig bekend?
Waarom geloven mensen gelijk dat het slecht is na één artikel?Wat ook nog eens duidelijk geschreven is door iemand zonder wetenschappelijke achtergrond?
Chiave schreef:Bizzybijtje schreef:
Waarom geloven mensen gelijk dat het slecht is na één artikel?Wat ook nog eens duidelijk geschreven is door iemand zonder wetenschappelijke achtergrond?
In het topic komt vaker voorbij dat het zo weinig bekend is over het toedoen van het vaccin of het nut van het vaccin. Daar gaat het me om.
Bizzybijtje schreef:Chiave schreef:
In het topic komt vaker voorbij dat het zo weinig bekend is over het toedoen van het vaccin of het nut van het vaccin. Daar gaat het me om.
En weet je waar die informatie op gebaseerd is?
Chiave schreef:Bizzybijtje schreef:
En weet je waar die informatie op gebaseerd is?
Nee, vandaar dat ik dit topic ook open.
Er is zoveel onduidelijkheid over dit vaccin.
eefj33 schreef:Wat een bullshitHeb je enig idee hoe ontzettend veel onderzoek, tijd en geld erin gaat zitten voordat zo'n vaccin uberhaupt op muizen getest mag worden? Tegen die tijd hebben ze al een sterk vermoeden wat de gevolgen zijn en is het in principe al toepasbaar op mensen (maar om er zeker van te zijn komen er nog véél meer onderzoeken). Het duurt jaren om zo'n vaccin te ontwerpen, denk je nou echt dat ze het dan op de markt gooien zonder de consequenties te weten? Vind dit 'artikel' behoorlijk onrespectvol naar de mensen die hier jarenlang aan hebben gewerkt en hun best hebben gedaan eigenlijk.