Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Vandaag alweer in het nieuws.....21 onthoofdingen door IS strijders...elke keer als ik dit lees krijg ik een rare kriebel in mm nek,en wordt ik boos....erg boos....hoe reageren jullie op dit nieuws?
Huertecilla schreef:papagroom schreef:Vandaag alweer in het nieuws.....21 onthoofdingen door IS strijders...elke keer als ik dit lees krijg ik een rare kriebel in mm nek,en wordt ik boos....erg boos....hoe reageren jullie op dit nieuws?
Jij reageert exact zoals de westerse demagogen willen.
WIJ, de westerse christenhonden, de 'frangie', zijn de agressoren.
WIJ hebben twee grote landen de vernieling in gebombardeerd.
WIJ bezetten twee landen.
WIJ steunen Israel in de meest grove schendingen van de mensenrechten.
WIJ terroriseren een hele regio met superieure wapentechnologie.
Vervolgens noemen we verzetstrijders 'terroristen'.
In de tweede wereldoorlog noemden we personen die in Duitsland een bom gooiden verzetshelden.
WIJ creeeren ZELF het extremisme van IS.
Wie zogenaamd misselijk wordt van Is moet zich eens bedenken wat er nu al DECENNIA in Guantanamo en Bagram volstrekt tegen alle mensenrechtenverdragen in gebeurt. Je zou om minder bommen gooien in een westerse hoofdstad toch?! Als verzetsdaad.
Staat dan NOG in geen enkele verhouding tot ONZE terreur in Irak, Afghanistan, Gaza en de rest van die regio.
IK word kots van hoe de massa achter de ant-islam propaganda aanhobbelt. Straks weer trots is dat jonge zonen en dochter in verweggistan geofferd worden op het altaar van de financiele belangen van de rijke westerse toplaag.
rapido schreef:Vind het al lang vreemd dit soort filmpjes gewoon op YouTube gedoogd worden en blijven staan terwijl ik noem maar even een popster als ,,Prince,, zijn clips geplaatst door anderen zelf kan laten verwijderen omdat alleen hij zijn muziek wil laten zien en horen.
Waarom mogen deze gruwelijkheden er op blijven staan????
Huertecilla schreef:papagroom schreef:Vandaag alweer in het nieuws.....21 onthoofdingen door IS strijders...elke keer als ik dit lees krijg ik een rare kriebel in mm nek,en wordt ik boos....erg boos....hoe reageren jullie op dit nieuws?
In de tweede wereldoorlog noemden we personen die in Duitsland een bom gooiden verzetshelden.
Wie zogenaamd misselijk wordt van Is moet zich eens bedenken wat er nu al DECENNIA in Guantanamo en Bagram volstrekt tegen alle mensenrechtenverdragen in gebeurt. Je zou om minder bommen gooien in een westerse hoofdstad toch?! Als verzetsdaad.
Staat dan NOG in geen enkele verhouding tot ONZE terreur in Irak, Afghanistan, Gaza en de rest van die regio.
IK word kots van hoe de massa achter de ant-islam propaganda aanhobbelt. Straks weer trots is dat jonge zonen en dochter in verweggistan geofferd worden op het altaar van de financiele belangen van de rijke westerse toplaag.
RaafSmits schreef:Ben het met je eens dat het kijken van zo een filmpje een vrije keuze moet zijn, máár dat geld dus ook voor de mensen die het wél willen zien.....om wélke reden dan ook.
In heel veel mensen zit wel iets van een "ramptoerist " ( sorry voor het woord )
Zolang iemand niet kijkt om "ervaring "op te doen of " te kicken " op die beelden zie ik niet in waarom ze het niet moeten kijken.
Er zijn ook legio originele films over de tweede wereldoorlog, en soms moet!!!! je die gewoon kijken van school als zijnde geschiedenis.
Ook daarin komen échte slachtoffers gruwelijk om het leven na jarenlang stelselmatig uitgehongerd en gemarteld te zijn geweest.
Families uit elkaar gerukt en medische experimenten zijn uitgevoerd op kinderen en geestelijk gehandicapten.
Dat was de wereld van "40-"45.........dit is de wereld van vandaag.