Moeder steekt eigen kinderen in brand.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Re: Moeder steekt eigen kinderen in brand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:49

Gewoon ziek...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:49

Dan heb je geen hart, geen geweten, geen gevoel...wat een drama.
Arme kindertjes ;(

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:50

Sprakeloos. Wat een drama.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:52

Wat een verschrikkelijk drama :n heb er geen woorden voor. Die vrouw mogen ze wat mij betreft voor altijd opsluiten. Hoe ziek kun je zijn...

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:54

Dit is verschrikkelijk, Dit is gewoon machtsmisbruik. Dit is.......
Ik kan me eigen heel veel voorstellen, dat je iets je kind aan zou doen (nooit goedkeuren, maar voorstellen.) Maar DIT!? NEE nooit.
Ik hoop dat die moeder (mag ze de naam moeder dragen?) Ooit bijkomt, en dan inziet wat voor verschrikkelijks gedaan heeft. Dat ze dan haar leven lang moet leven met die wetenschap.

Kan me niet voorstellen dat je met je normale verstand zo iets doet... die moet haast gek doorgedraaid zijn en in een "aanval" van "iets" dit gedaan hebben???
Als dat niet zo is, en ze het gewoon in koele bloede gedaan heeft? Dan is het geen mens, maar een monster!

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:55

jeetje lees het met vol ongeloof.
Hoe kun je dit als moeder zijnde doen.
Je eigen kinderen, dat je wraak wilt nemen op de vader (keur het niet goed) allee maar om je eigen kinderen levend in brand te steken, nee doodziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:55

Wat een nare gebeurtenis zeg, dan heb je toch helemaal geen medeleven als je tot zoiets in staat bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:58

Wat een gek zeg..

Mogen de drie kids nu rusten in vrede ver weg van hun 'moeder'.. Sneu voor de vader en oudste kind, zoiets kom je nooit meer te boven..
En hoe koudbloedig ze ook lijkt te reageren.. Bah!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:59

Jeetje, zowel vader als moeder hebben nooit voor een normale situatie gezorgd vrees ik.
Wat erg voor die kinderen, ik heb er geen woorden voor.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 14:00

Vader hoort doodsstrijd van drie kindjes door de telefoon

Lennik -
In alle kalmte lokte moeder Sonja gisteren in Sint-Kwintens-Lennik haar kinderen Omy (2), Abbygail (4) en Madyson (6) naar een bergruimte vol brandbare stoffen. Ze sloot hen op en stak het hok in brand. Met het gehuil van de kinderen op de achtergrond, belde ze haar man op om hem te vertellen wat ze had gedaan, en dat hij toch te laat zou komen.

‘Hoor je ze schreeuwen? Je kan maar beter naar huis komen. Maar het zal toch te laat zijn. Ze zullen het toch niet overleven.’ Vader Hellmut Ulin stond op een werf, tientallen kilometers van huis, toen zijn Afrikaanse vrouw Sonja hem opbelde met deze gruwelijke boodschap.

Net voordien had de vrouw drie van haar vier kinderen meegelokt naar een van de bijgebouwen in de grote tuin van het gezin in de Zwartenbroekstraat in Sint-Kwintens-Lennik, bij Brussel. Het vierde kind, geen biologisch kind van Hellmut, was op dat moment op school, maar de drie jongsten – Omy, Abbygail en Madyson – waren al de hele week ‘ziek’ thuis.

Hun moeder sloot hen op in een bergruimte die vol rommel stond, vooral chemische, uiterst brandbare producten. Daarna stak ze het gebouwtje in brand. De drie kinderen – twee, vier en zes jaar oud – konden geen kant meer uit. Terwijl ze in doodsangst huilden en schreeuwden, belde hun moeder even verder haar man op, met woorden die ook zijn leven zouden verwoesten. Volgens onze informatie deed het haar weinig.

De reacties van buren en familieleden leest u in Het Nieuwsblad van donderdag 12 februari

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:06

Waarom kloppen de namen niet?
Eerst Mbow en daarna Sonja.

LLennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:06

Gatverdamme.
Deze vrouw is heel ziek, heeft totaal geen empathisch vermogen. En och, die arme vader...wat een trauma moet dit zijn.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 14:07

Als je tot zoiets instaat bent..... vreselijk, afschuwelijk. Die vrouw moet toch heel ziek in haar hoofd zijn.
Zo'n vrouw hoort thuis in een psychiatrisch ziekenhuis.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:08

correctie zo'n vrouw heeft imo geen recht op leven.

Wat een drama is dit zeg

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:08

Maar ik denk ook wel dat deze berichten heel sensatiebewust geschreven zijn.
Ik hou er niet van, waar komt die info vandaag? En is de daad op zichzelf niet gruwelijk genoeg.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:10

Geen woorden hiervoor.. Wat een zieke, zieke moeder... En wat zal die vader nu door een hel gaan, net als hun oudere broer/zus...
Soms denk ik echt dat dingen niet gekker kunnen, maar blijkbaar kan dat wel. :n

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:11

Verschrikkelijk hé. Ik kan hier ook echt niet bij. En ik ben thans iemand die veel dingen "begrijpt"(niet goedkeurt!).
Ik denk alleen maar, de enige verklaring is dat die vrouw geen ziel heeft. Geen enkel besef van goed en kwaad. Als je zelfs je bloedeigen kinderen kan vermoorden...nee niet zomaar ombrengen, maar op een verschrikkelijk pijnlijke manier...dan wil ik niet weten waartoe je in staat zou zijn als je een ruzie met een niet-bloedverwante hebt...

Maar bovenal, wat verschrikkelijk voor die vader :'( . En het overgebleven kind natuurlijk. Niet alleen je dochters verliezen, maar ze ook machteloos horen schreeuwen terwijl je zo ver weg bent, die man heeft nu al meer levenslang gekregen dan die vrouw ooit zal krijgen :n .

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:12

Zo een nieuws is niet te bevatten.
Was laatst nog zo vol afschuw omdat IS een gijzelaar levend in een kooi had gezet die ze even later in brand staken.
Levend verbranden........misschien wel mijn grootste nachtmerrie.......wat een afschuwelijke pijnlijke dood.

Ik ben altijd wel geneigd om ook het verhaal van de tegenpartij aan te horen, maar deze vrouw is zo ijskoud en meedogenloos..........een horrorverhaal van de bovenste plank.
Deze vrouw mag nooit meer los komen, en zou eigenlijk dag én nacht het hulpeloos gehuil van haar kinderen moeten horen!!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:12

:oo Whuttt!?
Er moet wel iets héél erg mis zijn met deze vrouw. Een 'normale' moeder kan toch de (door haarzelf aangestichte) doodsstrijd van haar eigen kinderen niet onbewogen aanhoren? Zelfs als je zelf geen kinderen hebt (en wilt, zoals ik) is het niet voor te stellen dat iemand tot zoiets in staat is. Dat die arme kinderen mogen rusten in vrede... en dat de vader kan leren leven met dit ongelooflijke verlies |(

sanne_xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:14

Geen woorden voor....

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:16

%)
woorden schieten hier te kort!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:18

Sprakeloos en kippenvel...
Dit vind ik zo ziekelijk, deze vrouw moet wel héél erg geestelijk verward zijn om tot zoiets in staat te zijn...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:19

De tranen lopen over me wangen. En voel me direct misselijk.
Ik heb twee kindjes van 3 en 1. Kan het me niet voorstellen....
O verschrikkelijk. De dood die die kinderen hebben gehad. Gruwelijk...

Ibzzix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:19

Die vrouw is niet goed in haar hoofd!!
Is toch niet normaal, ik kon het gewoon niet geloven toen ik het las. :r
Arme kindjes en echt super sneu voor de vader en het oudste kind!

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:20

Dat die vrouw maar gauw op de plek beland waar ze hoort. :n