Ik krijg ook al grappend opmerkingen of er nu korting op het artikel zat, want V&D was toch failliet

Er is geen vertrouwen vanuit de klant meer. Terwijl het personeel zelf altijd het beste ervan probeert te maken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FelineNanet schreef:Ik had ook inderdaad heel veel vragen over ruilen etc en heel veel cadeaukaarten die worden ingeleverd.
Ik krijg ook al grappend opmerkingen of er nu korting op het artikel zat, want V&D was toch failliet![]()
Er is geen vertrouwen vanuit de klant meer. Terwijl het personeel zelf altijd het beste ervan probeert te maken...
_Lisaa_ schreef:Ik werk zelf bij Laplace. maar er is nog helemaal niks bekend.
v&d weet zelf ook nog bijna niks, het is allemaal afwachten wat de uitspraak van de rechter gaat worden.
Alles is nog onzeker en ook de leidinggevende en bedrijfsleider van v&d en Laplace weten nog nergens van..
Duimen draaien voor goed nieuws vrijdag voor de v&d maar ook voor de Laplace in de v&d waaronder wij..
Boras schreef:Ik hoorde net op de radio nog het staartje van een item hierover.
V&D zou niet meer te redden zijn, ook niet met een kapitaalinjectie. La Place is losgekoppeld van V&D en doet het beter.
Lous schreef:Blokker is een heel groot concern, daar horen ook Bart Smit, Intertoys en Xenos onder andere onder. Dus daar is denk ik in het ergste geval nog wel iets voor te bedenken. HEMA doet het volgens mij nog wel aardig. Daar zijn de afgelopen jaren ook nog kleine winkels van geopend.