Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Ben benieuwd of we vanavond nog weer beeld gaan krijgen en van wie. Komt zo wel eng dichtbij. Nou kan ik wel wat zeggen, maar dan krijg ik heel bokt over me heen...
Jikkeee schreef:Leffroi schreef:Ben benieuwd of we vanavond nog weer beeld gaan krijgen en van wie. Komt zo wel eng dichtbij. Nou kan ik wel wat zeggen, maar dan krijg ik heel bokt over me heen...
Ik heb ook het gevoel dat we zometeen een naar beeld gaan krijgen van mannen met zakken over hun hoofd of weet ik t wat ze steeds dragen...
amkeVH schreef:Jikkeee schreef:Ik heb ook het gevoel dat we zometeen een naar beeld gaan krijgen van mannen met zakken over hun hoofd of weet ik t wat ze steeds dragen...
ohnee dat wil ik echt niet zien, daar kan ik echt niet tegen, dan liever dit lege beeld, en dan achteraf horen wat er was gebeurt
Jikkeee schreef:Leffroi schreef:Ben benieuwd of we vanavond nog weer beeld gaan krijgen en van wie. Komt zo wel eng dichtbij. Nou kan ik wel wat zeggen, maar dan krijg ik heel bokt over me heen...
Ik heb ook het gevoel dat we zometeen een naar beeld gaan krijgen van mannen met zakken over hun hoofd of weet ik t wat ze steeds dragen...
Citaat:Het pand van de NOS in Hilversum is ontruimd. Een medewerker van de omroep twittert dat een man met een wapen zendtijd eiste tijdens het achtuurjournaal. Daarom ging journaal 'wegens omstandigheden' niet door. De man zou inmiddels door de politie overmeesterd zijn.
Wat er precies aan de hand is kan een woordvoerder volgens het ANP niet zeggen. Mogelijk is er een man in de studio van het NOS Journaal, in de regiekamer, met een groot wapen met een geluidsdemper. Hij zou zendtijd eisen.
Alle medewerkers van de NOS moesten het pand verlaten. De politie en hulpdiensten zijn in groten getale aanwezig.