Morganlefay schreef:De trouwfoto zegt al genoeg. Straalt bepaald geen vreugde uit
1. kun jij foto's readen ofzo?
2. wat heeft dat met dit onderwerp te maken? Maw: wat "zegt" die foto dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Just_Sannee schreef:Ik vind het jammer, die reacties zoals 'die is compleet gestoord' ed.
Lang niet iedereen zou dit doen nee (lees, bijna niemand waarschijnlijk).
Maar deze vrouw heeft iets vreselijks meegemaakt, en maakt dit nog steeds mee.
Ze zegt meerdere keren dat ze steun uit haar volgers haalt.
Waarom zou ze dit dan ook niet doen?
Ik kan mij goed voorstellen dat veel mensen afleiding zoeken van de echte wereld die in zo'n soort situatie zitten.
Als dit haar manier van rouwen is, van steun zoeken is, wie ben jij om te zeggen dat ze compleet gestoord is?
Amaris schreef:Morganlefay schreef:De trouwfoto zegt al genoeg. Straalt bepaald geen vreugde uit
1. kun jij foto's readen ofzo?
2. wat heeft dat met dit onderwerp te maken? Maw: wat "zegt" die foto dan?
Sizzle schreef:Jeetje Morgan, blijkbaar mis je ook wat genen voor meevoelendheid.....wat een akelige reacties.
Morganlefay schreef:Tja sommigen zetten nu een maal hun hele prive leven op internet en krijgen daar later spijt van als haren op hun hoofd
Las laatst dat uitlatingen op internet 10% van de ontslagredenen is.
KoudbloedKim schreef:Niet helemaal te vergelijken, maar ik weet nog dat mijn pony om het leven kwam bij een auto-ongeluk en ik s'middags gewoon op msn zat.
Meerdere mensen vonden dat heel vreemd, maar je beseft het TOTAAL niet!
Het besef dat het echt gebeurd is en hij/zij nooit meer terug komt, komt pas veel later.
Just_Sannee schreef:Ik vind het jammer, die reacties zoals 'die is compleet gestoord' ed.
Lang niet iedereen zou dit doen nee (lees, bijna niemand waarschijnlijk).
Maar deze vrouw heeft iets vreselijks meegemaakt, en maakt dit nog steeds mee.
Ze zegt meerdere keren dat ze steun uit haar volgers haalt.
Waarom zou ze dit dan ook niet doen?
Ik kan mij goed voorstellen dat veel mensen afleiding zoeken van de echte wereld die in zo'n soort situatie zitten.
Als dit haar manier van rouwen is, van steun zoeken is, wie ben jij om te zeggen dat ze compleet gestoord is?
eenitraM schreef:Het gaat erom dat het besef er nog totaal niet is.[naam] schreef:Niet helemaal te vergelijken, maar ik weet nog dat mijn pony om het leven kwam bij een auto-ongeluk en ik s'middags gewoon op msn zat.
Meerdere mensen vonden dat heel vreemd, maar je beseft het TOTAAL niet!
Het besef dat het echt gebeurd is en hij/zij nooit meer terug komt, komt pas veel later.
Niet te vergelijken