Dit is nu echt een typisch voorbeeld van ouders die hun eigen status belangrijker vinden dan het geluk van hun kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:De ouders zijn al acties aan het ondernemen om de post van Tumblr te laten verwijderen..
Foaly schreef:_Cowgirl schreef:Vreselijk, hier zijn geen woorden voor... En dan de post van haar moeder.. Ik vraag me dan echt af of die mensen geen enkel gevoel hebben voor hun kind.
Ik denk dat haar ouders best wel gevoel voor hun kind hebben, maar gewoon heul erg bang zijn voor wat hun omgeving ervan zou zeggen als ze de waarheid wistenAlthans, daar hoop ik dan nog maar op...
Danique schreef:Seventeen schreef:Wat ik ook niet begrijp is de status op FB van haar ouders.
Op mij komt het over dat ze ze is gaan wandelen en per ongeluk onder een vrachtwagen is gekomen. Of lees ik dat nou verkeerd?
Echt dikke respect voor Leelah!
Inderdaad, haar moeder wil niet toegeven dat Leelah niet Josh is.
unihorses schreef:verschrikkelijk natuurlijk voor haar maar wat een smaakeloze zelfmoord...
zo scheep je anderen alleen maar op met problemen die arme chauffeur ( en met ontwijken hoeveel meer doden hadden er kunnen vallen?!! )
nee medeleven is dan al weg doe dan gewoon pillen oid.
unihorses schreef:verschrikkelijk natuurlijk voor haar maar wat een smaakeloze zelfmoord...
zo scheep je anderen alleen maar op met problemen die arme chauffeur ( en met ontwijken hoeveel meer doden hadden er kunnen vallen?!! )
nee medeleven is dan al weg doe dan gewoon pillen oid.