En sja, ik ben al jaren op zoek naar iets binnen mijn vakgebied, maar helaas, die ene baan per jaar daar reageren honderden mensen op
En ik heb in de bijstand gezeten idd. Ik vond het wel lekker eigenlijk
ruim 800 euro per maand kreeg ik toen.. een paar keer per week eens neuzen door de advertenties of er iets in de vormgeving te vinden was, en verder was ik meestal aan t schilderen waar ik een leuke cent mee bijverdiende, en had ernaast tijd genoeg voor de dieren, huishouden enz.. Ik zou het zo weer doen hoor
maar ik vond het gewoon niet eerlijk tegenover de mensen mét baan, die hard werken en belasting moeten betalen om mensen met bijstand te kunnen betalen. Dus ik ben toen parttime in de huishouding gaan werken, en alles wat ik minder werkte dan die 800 euro kreeg ik van het uwv bijbetaald. Eigenlijk werkte ik dus helemaal voor niks, want ik kreeg het geld hoe dan ook.. Maar zo ben ik gewoon niet. Veel andere mensen wel helaas.. 
geen overbetaalde directeuren, maar gewoon één goed doel waarbij het geld ook echt op de goede plek terecht komt. Neem die muggennetten tegen malaria een paar jaar geleden, daarmee zijn zo veel mensen geholpen!
Waarvan velen onze "volksvertegenwoordigers" zijn, die deze titel eigenlijk niet verdienen.