En sja, ik ben al jaren op zoek naar iets binnen mijn vakgebied, maar helaas, die ene baan per jaar daar reageren honderden mensen op

En ik heb in de bijstand gezeten idd. Ik vond het wel lekker eigenlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:@ verootje, Ah, dan was dat voor alleenstaande ouders, rond de 1000 euro..
En sja, ik ben al jaren op zoek naar iets binnen mijn vakgebied, maar helaas, die ene baan per jaar daar reageren honderden mensen op
NathalietjeB schreef:daarbij blijft men ook nog steeds massaal doneren o.a aan t glazen huis etc.
zolang ze daar bij t kabinet zien dat we nog steeds kansloos geld over de balk smijten, en onder t mom van goed doel terwijl je iemand anders zijn bank rekening spekt.
(glazen huis, 555, etc kijk naar waar die tsunami is geweest dat land heeft miljoenen gehad maar van al dat geld is er nog vrij weinig naar de burgers gegaan)
blijven hun komen met bezuinigingen want tjah nederlanders hebben nog geld zat, ze kunnen nog gerust nog veel meer missen.
Daarbij kunnen nederlanders gewoon meer en meer gaan betalen en ag we vinden t allemaal wel best dat we daar voor steeds minder voor terug krijgen.
en als we t even over t glazen huis hebben, hoeveel school kinderen op basis scholen worden tegenwoordig gepushed om te zorgen dat mensen maar blijven doneren.
en als je kind er niet aan mee hoeft te werken dan hoort je kind er niet bij op school en wel meer van dit soort achterlijke dingen
purny schreef:Tuurlijk ik ben het ook niet eens met alles wat het kabinet doet. Maar iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ook ik baal dat ik elke maand 130 euro kwijt ben voor mijn ziekenfonds. Maar aan de andere kant betaal ik liever mijn eigen risico van 360 euro zonder een grote rekening van het ziekenhuis te krijgen omdat ik mijn ziekenhuiskosten volledig moet betalen als ik er een keer in lig.
8nnemiek schreef:Serious request is idd ook het enige goede doel wat ik graag steungeen overbetaalde directeuren, maar gewoon één goed doel waarbij het geld ook echt op de goede plek terecht komt. Neem die muggennetten tegen malaria een paar jaar geleden, daarmee zijn zo veel mensen geholpen!
purny schreef:Tuurlijk ik ben het ook niet eens met alles wat het kabinet doet. Maar iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Ook ik baal dat ik elke maand 130 euro kwijt ben voor mijn ziekenfonds. Maar aan de andere kant betaal ik liever mijn eigen risico van 360 euro zonder een grote rekening van het ziekenhuis te krijgen omdat ik mijn ziekenhuiskosten volledig moet betalen als ik er een keer in lig.
zodiacje schreef:Op het binnenhof mag niet worden gedemonstreerd dus succes daarmee.
purny schreef:Wat ik er meer mee wil Zeggen is dat als je in een land als Amerika geweest bent het hier helemaal niet zo slecht is.
purny schreef:Wat ik er meer mee wil Zeggen is dat als je in een land als Amerika geweest bent het hier helemaal niet zo slecht is.
Femek2902 schreef:purny schreef:Wat ik er meer mee wil Zeggen is dat als je in een land als Amerika geweest bent het hier helemaal niet zo slecht is.
Snap ik, maar kon het niet laten om op je eerste reactie zo te reageren![]()
Ik vind zelf ook dat alles hier in NL prima geregeld is.. Weet je dat ik het dubbele verdien aan mijn ochtendkranten per uur dan een mijnbouwer in Zuid Afrika? Echt bizar om daar over na te denken.
Ik denk ook dat we niet zo moeten zeiken over de zorgverzekering. Tja het is duur.. Maar kom op zeg, als jij door aangereden wordt en door een ambulance opgehaald wilt worden en daarna een 4 uur durende operatie nodig heb en meerdere rontgenfotos en alles erbij dan moet je daar ook voor betalen. De mensen die 24 uur per dag daar voor klaar staan, moeten namelijk ook betaald worden. En anders dan moet je maar wat langer wachten op de ambulance.