Scandinavië of Oostenrijk geen optie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Misschien niet met z'n allen, dan verplaatsen we het probleem alleen maar.We kunnen met z'n allen naar Mars verhuizen.
_San87_ schreef:Bralindy schreef:Snap ik San87. Maar even nieuwe schone lei en nieuwe kansen. Ander land, andere dingen.
Inderdaad Frummels, heerlijk hutje op de hei
Oh, ik volg je helemaal, hoor.
Ik heb afgelopen maand mogen proeven van het leven in het land waar mijn vriend woont. De drang om te emigreren is alleen maar groter geworden kan ik je vertellen. Helaas is wonen in mijn droomstad zo goed als onmogelijk, maar het leven op Malta is echt een droom. Alleen liggen de lonen drastisch laag, dat is dan weer een nadeel
.
purny schreef:_San87_ schreef:
Oh, ik volg je helemaal, hoor.
Ik heb afgelopen maand mogen proeven van het leven in het land waar mijn vriend woont. De drang om te emigreren is alleen maar groter geworden kan ik je vertellen. Helaas is wonen in mijn droomstad zo goed als onmogelijk, maar het leven op Malta is echt een droom. Alleen liggen de lonen drastisch laag, dat is dan weer een nadeel
.
Maar dat is dan toch weer heel wat anders dan er permanent wonen. Het gras is altijd groener aan de overkant.
Kuggur schreef:scooby09 schreef:Jij woont in Ijsland zie ik kugger...Zijn de mensen daar verdraagzamer tegen elkaar of merk je weinig verschil met Nederland?
Weinig verschil in de mensen.
Maar ik woon op het platteland, en dat is hier héél dunbevolkt, onze buren wonen kilometers verderop. Dat helpt.
_Summerly_ schreef:_San87_ schreef:Misschien niet met z'n allen, dan verplaatsen we het probleem alleen maar.We kunnen met z'n allen naar Mars verhuizen.
Frummels: vergeet niet dat het platteland ook heel eenzaam kan worden.Ik ben zelf van de Randstad in Nederland naar een durpje in Wales verhuisd en ondanks dat ik daar zat medestudenten had, vond ik de kleinschaligheid toch best verstikkend (terwijl ik altijd dacht dat ik het platteland echt het einde zou vinden). Nu ik in Leiden woon en gewoon een gezellige club mensen om me heen heb, ben ik veel meer op m'n plek.
Maar ik wil nog steeds weg, want Nederland is gewoon niet mijn "thuis".
gohya schreef:Je kan wel naar een ander land emigreren,maar dat lost de problemen in de wereld niet op.
Over de hele wereld is het pijn,ellende en verdriet,en het word alleen maar erger.
Het word tijd dat de hele wereld vergaat,heeft niemand meer ellende,verdriet en pijn.Ik zelf heb het goed,maar ik kan al die ellende echt niet meer aanzien.Gewoon niet te begrijpen wat mensen elkaar aan kunnen doen!
_Summerly_ schreef:Frummels: Wat een schitterende plek!![]()
gohya: Honger hadden ze in Europa ook 500 jaar geleden, dus dat is allemaal niet onoplosbaar, maar heeft gewoon tijd nodig.