Illuminati

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:54

Dit is toch illuminati?
Mensen die de wereld in de macht hebben zonder dat wij dat weten? :+

Afbeelding

Als dat zo is, dan bestaat het ja _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:55

Resistance schreef:
De Illuminati bestaat uit 13 hele rijke families, met nog ongeveer 300 belangrijke families er omheen. Zij hebben een neppe wereld voor ons gecreëerd, etc... Ze worden ook wel de absolute macht genoemd. Al dat soort oorlogen en rampen en ziekten zoals HIV enzo zou het werk van de Illuminatie zijn, zonder dat we het doorhebben. Ze zouden alles zo in elkaar hebben gepast dat wij onbewust doen wat zij voor ons bedacht hebben.

Ik kan het verder niet goed uitleggen, op youtube staan een heleboel filmpjes erover.

Ik zal waarschijnlijk nooit weten of dit allemaal echt zo is, maar ik geloof er wel in.

Oh my... En je gelooft ook in kabouters en elfjes?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:56

Resistance schreef:
De Illuminati bestaat uit 13 hele rijke families, met nog ongeveer 300 belangrijke families er omheen. Zij hebben een neppe wereld voor ons gecreëerd, etc... Ze worden ook wel de absolute macht genoemd. Al dat soort oorlogen en rampen en ziekten zoals HIV enzo zou het werk van de Illuminatie zijn, zonder dat we het doorhebben. Ze zouden alles zo in elkaar hebben gepast dat wij onbewust doen wat zij voor ons bedacht hebben.

Ik kan het verder niet goed uitleggen, op youtube staan een heleboel filmpjes erover.

Ik zal waarschijnlijk nooit weten of dit allemaal echt zo is, maar ik geloof er wel in.

je gelooft erin, toch schrijf je "ze zouden".... Twijfeltaal.... Hoe zeker ben je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:57

_San87_ schreef:
Resistance schreef:

Oh my... En je gelooft ook in kabouters en elfjes?

Ik zei al, ik kan het niet goed uitleggen. Als je er een documentaire over kijkt wordt het misschien wat duidelijker, zoals ik het uitleg klinkt het inderdaad als een grote hoop bullshit.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:57

EU zou ook iets van de illuminatie zijn :=
Maar ik geloof er niet in.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:58

Ik geloof zeker dat er achter de schermen heel veel meer gebeurt dan wat wij ooit te weten zullen komen, en als je de conspiracy theorieen moet geloven zijn daar ook echt wel bewijzen voor. Echter moet je jezelf wel afvragen waarom je de overheid en de kranten niet zou geloven, maar zgn. klokkenluiders conspiracy artikelen die je op het internet leest wel.
Om die reden houd ik me er bewust niet mee bezig, zou er alleen maar gek van worden en niemand meer vertrouwen. Ik concentreer me liever op mijn eigen leven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 19:59

Volgens mij zijn de Rothschilds gewoon vrijmetselaars, of toch op z'n minst zionisten.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:02

Ah oke duidelijk.
Nee dat geloof ik zeker niet :+

Net als dat sommigen zeggen dat buitenaardse wezens zich als mensen vermomd hebben om zo de wereld te vernietigen/ veroveren. Die mensen die dat denken hebben gewoon te veel films gekeken :+
Maar dat er vanalles achtergehouden wordt, ook belangrijke dingen die je als burger wel wilt weten, geloof ik zeker wel. En ja dat is idd gewoon (oa) overheid, maar sommige mensen zien dit ook als illuminati. Daarom vraag ik wat TS met illuminati bedoelde, aangezien het een nogal onduidelijk begrip is.
Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 15-11-14 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Re: Illuminati

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:03

oh lieve help... nee, daar geloof ik echt niet in :=

Wat is hun doel dan uiteindelijk?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:04

Wereldoverheersing :+. Maar als ik de complottheorieën moet geloven, hebben ze dat al bereikt. Nothing to see here, people 8-).

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:05

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:08

Ik denk wel dat wel dat er "iets"is dat ons "controleerd".
Het voorbeeld van het "verblinden"met iets of wat zie ik ook nog wel gebeuren.

Pak maar eens een journalistiek geschreven boek over "De Bilderberg conferentie"!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:09

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:10

Bayazo schreef:

Pak maar eens een journalistiek geschreven boek over "De Bilderberg conferentie"!

Natuurlijk is er iets dat ons controleert. Ooit van de overheid gehoord?

LadyMadonna schreef:
Flinke lap tekst, maar dit is waar ts op doelt
http://hetgrotereplaatje.nl/illuminati.html

Dat is ongeveer net zover gezocht als aliens die op aarde zijn geïnfiltreerd :)).

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:12

Ik zeg ook nergens dat ik die link waarheid vind ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:12

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:13

De oorsprong van de illuminati is niet menselijk, maar buitenaards. Ruim 4.000 jaar geleden landde er een groep reptielachtigen met het plan om (ongezien) de Aarde te veroveren. Doordat ze de kunst van gedaanteverwisseling verstaan, deden ze zich voor als normale mensen, die generatie op generatie meer macht en geld vergaarden. Een reptielachtige is niet aan één menselijk lichaam gebonden. Dit ras kan duizenden jaren oud worden, dus als er één mensenlichaam te oud geworden is, gaat hij gewoon weer verder met een nieuw lichaam. Voor de buitenwereld lijkt dit een nieuwe telg uit de familie.

Dit dus. Alsjeblieft zeg :')

Edit; dit komt dus uit deze http://hetgrotereplaatje.nl/illuminati.html link.
Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 15-11-14 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:13

Dat kan me niet echt interesseren. Als het wel allemaal zo zou zijn, hebben ze het voor mij prima geregeld :')

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:14

_San87_ schreef:
Bayazo schreef:

Dat was een schot voor open doel :D
Ik bedoelde in de vorm van een "geheimgenootschap" o.i.d. !

Ik heb een kast vol "Bilderberg" staan ( ooit een werkstuk over moeten maken ) en het is fascinerend om er eens een blik in te werpen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:17

blijkbaar heb ik onder een steen gelegen, ik heb hier echt nog nooit van gehoord, maar ik blijf volgen, weer wat geleerd.....

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:20

Ik snap ook niet waarom er zoveel over op internet te vinden is (en hoe the hell weet je nu dat het 4000 jaar geleden was? Even afgezien van het feit dat ''niemand het mag weten'' moet het dan dus ook nog 4000 jaar van mond tot mond verteld worden) want als ze écht wilde dat niemand er vanaf zou weten dan zouden al die sites er al lang vanaf gehaald zijn en zou iedereen die er in gelooft en daarvoor zijn mening uit imo allang van de aarde verdwenen zijn, maar dit had dan eigenlijk ''4000 jaar terug'' al gebeurd moeten zijn want dan zaten we hier nu niet met deze site's en ''informatie''.

Overigens lees ik in al die artikelen 500 biljoen terwijl ik op engelse site's 5 billion lees wat ''maar'' 5 miljard is.
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 15-11-14 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:20

LadyMadonna schreef:
Ik zeg ook nergens dat ik die link waarheid vind ;)

Gelukkig, anders had ik mijn mening over jou enorm moeten bijstellen _O-.

Bayazo schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb een kast vol "Bilderberg" staan ( ooit een werkstuk over moeten maken ) en het is fascinerend om er eens een blik in te werpen.

Natuurlijk zijn geheime genootschappen interessant, maar wat hier zo voorbij komt is echt enorm vergezocht. En al is het waar, hoe hebben wij er last van gehad tot nu toe?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:22

Zoekt "veegt zweet van voorhoofd" smiley....
Pfieuw!
;)

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:26

bayazo schreef:

_San87_ schreef:
Natuurlijk zijn geheime genootschappen interessant, maar wat hier zo voorbij komt is echt enorm vergezocht. En al is het waar, hoe hebben wij er last van gehad tot nu toe?

Daar ga ik wel met je mee !
Je moet bij mij ook niet aan komen met het verhaal over de buitenaardse wezens ! :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:28

Blacky94 schreef:
Ik snap ook niet waarom er zoveel over op internet te vinden is (en hoe the hell weet je nu dat het 4000 jaar geleden was? Even afgezien van het feit dat ''niemand het mag weten'' moet het dan dus ook nog 4000 jaar van mond tot mond verteld worden) want als ze écht wilde dat niemand er vanaf zou weten dan zouden al die sites er al lang vanaf gehaald zijn en zou iedereen die er in gelooft en daarvoor zijn mening uit imo allang van de aarde verdwenen zijn, maar dit had dan eigenlijk ''4000 jaar terug'' al gebeurd moeten zijn want dan zaten we hier nu niet met deze site's en ''informatie''.

Overigens lees ik in al die artikelen 500 biljoen terwijl ik op engelse site's 5 billion lees wat ''maar'' 5 miljard is.

Natuurlijk niet, dat is hoe we ervoor zorgen dat we echt geheim blijven, wanneer mensen denken dat wanneer we echt zouden bestaan we er wel zorg voor zouden dragen dat alle info over ons verdwijnt, voeden we daarmee scepticisme. Wat ons goed uitkomt, want alles verzandt in gezeur over of we wel of niet bestaan en wat we wel of niet doen, de één gelooft het, de ander doet er lacherig over. En vooralsnog is die laatste groep vele malen groter 8-).

Zeg ik we? Ik bedoel natuurlijk 'ze' O-).