Mensen die de wereld in de macht hebben zonder dat wij dat weten?

Als dat zo is, dan bestaat het ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:De Illuminati bestaat uit 13 hele rijke families, met nog ongeveer 300 belangrijke families er omheen. Zij hebben een neppe wereld voor ons gecreëerd, etc... Ze worden ook wel de absolute macht genoemd. Al dat soort oorlogen en rampen en ziekten zoals HIV enzo zou het werk van de Illuminatie zijn, zonder dat we het doorhebben. Ze zouden alles zo in elkaar hebben gepast dat wij onbewust doen wat zij voor ons bedacht hebben.
Ik kan het verder niet goed uitleggen, op youtube staan een heleboel filmpjes erover.
Ik zal waarschijnlijk nooit weten of dit allemaal echt zo is, maar ik geloof er wel in.
Resistance schreef:De Illuminati bestaat uit 13 hele rijke families, met nog ongeveer 300 belangrijke families er omheen. Zij hebben een neppe wereld voor ons gecreëerd, etc... Ze worden ook wel de absolute macht genoemd. Al dat soort oorlogen en rampen en ziekten zoals HIV enzo zou het werk van de Illuminatie zijn, zonder dat we het doorhebben. Ze zouden alles zo in elkaar hebben gepast dat wij onbewust doen wat zij voor ons bedacht hebben.
Ik kan het verder niet goed uitleggen, op youtube staan een heleboel filmpjes erover.
Ik zal waarschijnlijk nooit weten of dit allemaal echt zo is, maar ik geloof er wel in.
_San87_ schreef:Resistance schreef:De Illuminati bestaat uit 13 hele rijke families, met nog ongeveer 300 belangrijke families er omheen. Zij hebben een neppe wereld voor ons gecreëerd, etc... Ze worden ook wel de absolute macht genoemd. Al dat soort oorlogen en rampen en ziekten zoals HIV enzo zou het werk van de Illuminatie zijn, zonder dat we het doorhebben. Ze zouden alles zo in elkaar hebben gepast dat wij onbewust doen wat zij voor ons bedacht hebben.
Oh my... En je gelooft ook in kabouters en elfjes?
Bayazo schreef:Ik denk wel dat wel dat er "iets"is dat ons "controleerd".
Het voorbeeld van het "verblinden"met iets of wat zie ik ook nog wel gebeuren.
Pak maar eens een journalistiek geschreven boek over "De Bilderberg conferentie"!
LadyMadonna schreef:
_San87_ schreef:Bayazo schreef:Ik denk wel dat wel dat er "iets"is dat ons "controleerd".
Het voorbeeld van het "verblinden"met iets of wat zie ik ook nog wel gebeuren.
Pak maar eens een journalistiek geschreven boek over "De Bilderberg conferentie"!
Natuurlijk is er iets dat ons controleert. Ooit van de overheid gehoord?
LadyMadonna schreef:Ik zeg ook nergens dat ik die link waarheid vind
Bayazo schreef:_San87_ schreef:
Natuurlijk is er iets dat ons controleert. Ooit van de overheid gehoord?
Dat was een schot voor open doel![]()
Ik bedoelde in de vorm van een "geheimgenootschap" o.i.d. !
Ik heb een kast vol "Bilderberg" staan ( ooit een werkstuk over moeten maken ) en het is fascinerend om er eens een blik in te werpen.
bayazo schreef:Dat was een schot voor open doel![]()
Ik bedoelde in de vorm van een "geheimgenootschap" o.i.d. !
Ik heb een kast vol "Bilderberg" staan ( ooit een werkstuk over moeten maken ) en het is fascinerend om er eens een blik in te werpen.
_San87_ schreef:Natuurlijk zijn geheime genootschappen interessant, maar wat hier zo voorbij komt is echt enorm vergezocht. En al is het waar, hoe hebben wij er last van gehad tot nu toe?
Blacky94 schreef:Ik snap ook niet waarom er zoveel over op internet te vinden is (en hoe the hell weet je nu dat het 4000 jaar geleden was? Even afgezien van het feit dat ''niemand het mag weten'' moet het dan dus ook nog 4000 jaar van mond tot mond verteld worden) want als ze écht wilde dat niemand er vanaf zou weten dan zouden al die sites er al lang vanaf gehaald zijn en zou iedereen die er in gelooft en daarvoor zijn mening uit imo allang van de aarde verdwenen zijn, maar dit had dan eigenlijk ''4000 jaar terug'' al gebeurd moeten zijn want dan zaten we hier nu niet met deze site's en ''informatie''.
Overigens lees ik in al die artikelen 500 biljoen terwijl ik op engelse site's 5 billion lees wat ''maar'' 5 miljard is.