Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirgino schreef:ik zie hem er voor aan dat hij zichzelf gestoken heeft en daarom ook niet diep maar 2cm
hij hoopt waarschijnlijk dat dat genoeg is om over geplaatst te worden hij heeft het daar niet naar zijn zin.....
leoenpat schreef:Maar het blijft een mens . Ik gun hem straf absoluut, maar nee ik heb niet zulke wraakzuchtige gedachtes dat ik denk lekker dit verdiend ie. Hij moet zitten heel lang het liefst en boeten voor al het leed dat ie anderen heeft aangedaan maar dan nog vind ik dit wel erg voor hem in een dergelijke gevangenis zijn de omstandigheden al heel zwaar en dan hebben ze het ook nog op zijn leven gemunt. Ik weet niet zal wel de enige zijn die medelijden heeft volgens mij
bliver schreef:leoenpat schreef:Maar het blijft een mens . Ik gun hem straf absoluut, maar nee ik heb niet zulke wraakzuchtige gedachtes dat ik denk lekker dit verdiend ie. Hij moet zitten heel lang het liefst en boeten voor al het leed dat ie anderen heeft aangedaan maar dan nog vind ik dit wel erg voor hem in een dergelijke gevangenis zijn de omstandigheden al heel zwaar en dan hebben ze het ook nog op zijn leven gemunt. Ik weet niet zal wel de enige zijn die medelijden heeft volgens mij
Hij kan nog steeds open kaart spelen wat betreft Nathalie Hollaway. Maar volgens mij heeft meneer geen grijntje spijt dus dan mag hij daar lekker wegrotten
janderegelaa schreef:De reacties van een aantal mensen hier maakt dat jullie feitelijk net zo'n slechte geest hebben als Joran zelf.