Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Ik snap het niet.
Weet iemand wanneer je zo een aanslag kan verwachten.
Begrijp ik nu goed alleen mensen met een koop huis?
Citaat:De naheffing, vaak in de vorm van een lagere teruggave, komt uit op enkele tientjes tot zo'n 300 euro. Eerst werd er nog vanuit gegaan dat de meeste mensen rekening juist moesten houden met 300 euro.
De heffing geldt voor mensen die vakantiegeld krijgen, een bonus of een eindejaarsuitkering. Voor een enkeling, die een hogere bonus heeft dan een vast salaris, kan de heffing oplopen tot 700 euro.
Winged schreef:Op nu.nl:Citaat:De naheffing, vaak in de vorm van een lagere teruggave, komt uit op enkele tientjes tot zo'n 300 euro. Eerst werd er nog vanuit gegaan dat de meeste mensen rekening juist moesten houden met 300 euro.
De heffing geldt voor mensen die vakantiegeld krijgen, een bonus of een eindejaarsuitkering. Voor een enkeling, die een hogere bonus heeft dan een vast salaris, kan de heffing oplopen tot 700 euro.
linnie050 schreef:Ohhh jippie kan me lol op dan.
mensen gaan nu weer minder uitgeven.
En daar gaat de overheid dan straks weer over klagen.
Hoop dat het meevalt.
Snap de overheid echt niet hoor.
Soms kan je maar beter een uitkering hebben.
Lekker overdag naar de paarden. Kan me daar heel wat uren vermaken altijd wat te doen.
als werkende word je gewoon weer gestraft.
Suzanne F. schreef:Yessy schreef:Dit was toch eind vorig jaar al bekend? Veranderingen in belastingregels die niet op tijd in systemen doorgevoerd konden worden waardoor vooral mensen met inkomen boven de 42000 euro een naheffing konden verwachten?
Oh nou dan hoef ik me geen zorgen te maken.