Jessix schreef:Leef en laat leven....
Indeed.
Hoewel ik niet kan begrijpen dat je gevoelens kan hebben voor je moeder.. En als moeder zijnde voor je dochter, de band is toch totaal anders?
Maar oké, moeten zij weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Dit lijkt me strafbaar zelfs, in elk geval in nederland.
Citaat:Incest is overigens niet altijd strafbaar. Wanneer het gaat om geslachtsgemeenschap tussen twee volwassenen, waarmee zij hebben ingestemd, is geen sprake van een strafbaar feit. Dit kan wel leiden tot inteelt. Verboden is het echter niet
beert schreef:Het is niet strafbaar:Citaat:Incest is overigens niet altijd strafbaar. Wanneer het gaat om geslachtsgemeenschap tussen twee volwassenen, waarmee zij hebben ingestemd, is geen sprake van een strafbaar feit. Dit kan wel leiden tot inteelt. Verboden is het echter niet
http://www.advocaat-zedendelict.nl/zede ... -en-incest
Dat het verwerpelijk is, is wat anders..
DezeNaam schreef:BaileyMix schreef:What the fietsStelletje idioten. Smerig gewoon...
Jouw reactie begrijp ik niet hoor? Dat je het smerig vindt oké, maar waarom zijn ze idioten? Jij hebt er toch geen last van.
pairadice schreef:Jessix schreef:Zou me ook niets uitmaken, mits allemaal vrijwillig en volwassen. Wat twee mensen met elkaar willen is hun zaak.
Vrijwillig en volwassen doet mijns inziens niet ter zake als het om ouder- kind gaat. Ouder heeft jarenlang het kind beïnvloed, dus in hoeverre is er sprake van vrijwilligheid? Dat is ook precies de reden dat leraar - leerling en psychiater - patient bijvoorbeeld not done is. Dit is nog 10x erger.
Anoniem schreef:Vrijwillig en volwassen doet mijns inziens niet ter zake als het om ouder- kind gaat. Ouder heeft jarenlang het kind beïnvloed, dus in hoeverre is er sprake van vrijwilligheid? Dat is ook precies de reden dat leraar - leerling en psychiater - patient bijvoorbeeld not done is. Dit is nog 10x erger.