Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:In huidige relatie (die morgen alweer 11 jaar is) beiden nog nooit vreemdgegaan. We gaan wel naar feestjes en doen daar samen dingen met anderen.
miccamaaike schreef:wie weet (ik hoop het) hebben ze hun leven gebeterd!
Huertecilla schreef:rainbow8 schreef:In huidige relatie (die morgen alweer 11 jaar is) beiden nog nooit vreemdgegaan. We gaan wel naar feestjes en doen daar samen dingen met anderen.
![]()
Het erkennen van de werkelijkheid en met medeweten/medewerking van beiden een potentieel probleem voorkomen.
Mijn complimenten dat je dit op Bokt plaatst.miccamaaike schreef:wie weet (ik hoop het) hebben ze hun leven gebeterd!
De kans op vreemgaan blijft >50%
Het ´leven beteren´ kan ook anders.
Zoals je hierboven kan lezen zijn er ook die een andere conclusie uit het geleerde trekken en andere afspraken voor een eventuele toekomstige duurzame realtie(s) maken.
miccamaaike schreef:Ik vind het knap dat mensen dat kunnen, zou dat zelf echt niet kunnen! Wel knap rainbow8 dat je daar gewoon voor uit komt!
Huertecilla schreef:miccamaaike schreef:Ik vind het knap dat mensen dat kunnen, zou dat zelf echt niet kunnen! Wel knap rainbow8 dat je daar gewoon voor uit komt!
Denk híer eens over door.
Eigenlijk HEEL triest dat onze samenleving zó in elkaar zit dat;
- meer dan de helft vreemd gaat én
- het knap is dat mensen dit ruidenkend oplossen én
- het indrukwekkend is dat daar voor uitgekomen wordt.
Huertecilla schreef:miccamaaike schreef:Ik vind het knap dat mensen dat kunnen, zou dat zelf echt niet kunnen! Wel knap rainbow8 dat je daar gewoon voor uit komt!
Denk híer eens over door.
Eigenlijk HEEL triest dat onze samenleving zó in elkaar zit dat;
- meer dan de helft vreemd gaat én
- het knap is dat mensen dit ruidenkend oplossen én
- het indrukwekkend is dat daar voor uitgekomen wordt.
Monster schreef:Maar in wat hebben ze het vreemd gaan onderzocht?