Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiniMouse schreef:I really don't care! Ik heb niks te verbergen..
Citaat:First they put away the dealers,keep our kids safe and off the street. Then they put away the prostitutes, keep married men cloistered at home. Then they shooed away the bums, then they beat and bashed the queers, turned away asylum-seekers, fed us suspicions and fears. We didn't raise our voice, we didn't make a fuss. It's funny there was no one left to notice when they came for us.
M_nouska schreef:Heb het meteen verwijderd. Vind het niet fijn dat mensen dingen over mij weten. Ik wil eigenlijk van facebook af, maar doe het steeds niet. Denk dat ik het straks ga verwijderen.
Vind het griezelig. Heb niks te verbergen, maar ben doodsbenauwd dat als mijn mobiel uit is en ik poets mijn tanden dat ze gewoon mij kunnen zien, terwijl mijn mobiel uitstaat. Of dat ze vanuit jou berichtjes sturen naar mensen etc.
Misschien moet ik maar overstappen naar de oude telefoons?
LadyMadonna schreef:M_nouska schreef:Heb het meteen verwijderd. Vind het niet fijn dat mensen dingen over mij weten. Ik wil eigenlijk van facebook af, maar doe het steeds niet. Denk dat ik het straks ga verwijderen.
Vind het griezelig. Heb niks te verbergen, maar ben doodsbenauwd dat als mijn mobiel uit is en ik poets mijn tanden dat ze gewoon mij kunnen zien, terwijl mijn mobiel uitstaat. Of dat ze vanuit jou berichtjes sturen naar mensen etc.
Misschien moet ik maar overstappen naar de oude telefoons?
En dan zien ze je je tanden poetsen? Nou en?
Overigens zit die van mij in een volledig gesloten hoesje (niet bewust), dus dan zien ze alleen zwart
Vind dit net zoiets als het medisch dossier, waar ik een voorstander van ben trouwens