Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Het zou niet uit moeten maken wat er op die foto's had gestaan. Iemand moet toch gewoon met z'n poten van jouw spullen afblijven?
Niniane schreef:Het verbaasd me dat iedereen vrijwel meteen de schuld geeft aan de meiden die hier slachtoffer van zijn geworden. Deze foto's en filmpjes zijn gemaakt voor privégebruik en binnen de privacy en intimiteit van een relatie. Deze vent die hier 2 (!!) jaar lang over heeft gedaan om dit alles te hacken is ziek in zijn hoofd en de kerels die op Reddit en 4chan no al anderhalve dag lang alleen maar aan met zichzelf aan het spelen zijn, zijn geen haar beter. Deze kerels kicken op macht en vinden niets leuker dan een vrouw gedegradeerd te zien worden.
Nee, als je verstandig gevoelig materiaal wilt maken, zorg je ervoor dat je niet herkenbaar bent maar het zegt belachelijk veel over de houding van mensen en de maatschappij dat we eerst de vinger wijzen naar de meiden dan naar de idioot die denkt dat hij het recht heeft om mensen zo publiekelijk te vernederen. En het zijn vrijwel alleen vrouwen die dit overkomt. Dit noemen we seksisme. Bovendien, McKayla Maroney, ook een slachtoffer, is amper 18. Kom op zeg, misschien is het een idee om deze vieze mannetjes achter slot en grendel te zetten en jonge jongens te leren dat je zo niet met je medemens omgaat.
Fiffill schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel zorgwekkend dat er vrouwen zijn die op deze manier reageren.... Bah
Hvelreki schreef:Fiffill schreef:Het sneuste vind ik nog de mensen die roepen dat het hun eigen schuld zou zijn. Kan zo in het rijtje "wat vervelend dat je bent verkracht, maar dan moet je maar niet zo'n kort rokje dragen".
Kan niet anders dan me hierbij aansluiten.
_San87_ schreef:Wellicht vinden de personen die hier met 'had je maar niet' reageren het ook normaal dat iemand een grappig bedoelde foto gebruikt in een filmpje over paardenmishandeling. Moet je die foto maar niet maken, toch? Je wéét dat zoiets kan gebeuren, immers.
Fiffill schreef:_San87_ schreef:Wellicht vinden de personen die hier met 'had je maar niet' reageren het ook normaal dat iemand een grappig bedoelde foto gebruikt in een filmpje over paardenmishandeling. Moet je die foto maar niet maken, toch? Je wéét dat zoiets kan gebeuren, immers.
En als je die foto op je eigen telefoon hebt staan, is het helemaal stom natuurlijk. Want zoiets kan altijd gehackt worden, hoe dom kun je zijn!
BarryPlopper schreef:het gaat om Icloud niet om de telefoons