Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:hier word geroepen provoceren. Net zo lang tot er een land toehapt.
Sorry hoor maar die poetin is echt gestoord. die is uit op oorlog.
Douraque schreef:Dit gebeurd inderdaad al jaren, noem het pesten/treiteren van de Russen. Maar zoals al eerder gezegd stijgen de F-16 altijd op bij een vliegtuig dat zonder toestemming ons land binnen komt
Maar ik vind het vreemd (kinderachtig zelfs) dat mensen daardoor bang zijn om te vliegen naar wat voor land dan ook. Zo ben ik vlak na 9/11 naar Amerika gevlogen, via New York en totaal niet bang geweest. Als ik bang zou zijn om te vliegen, kom je nergens en had ik nooit de dingen meegemaakt die ik heb meegemaakt
Dus ts, denk er niet over na en genoeg van je vakantie. Vliegen is het meest veilige vervoersmiddel dat er bestaat
berdien85 schreef:Douraque schreef:Dit gebeurd inderdaad al jaren, noem het pesten/treiteren van de Russen. Maar zoals al eerder gezegd stijgen de F-16 altijd op bij een vliegtuig dat zonder toestemming ons land binnen komt
Maar ik vind het vreemd (kinderachtig zelfs) dat mensen daardoor bang zijn om te vliegen naar wat voor land dan ook. Zo ben ik vlak na 9/11 naar Amerika gevlogen, via New York en totaal niet bang geweest. Als ik bang zou zijn om te vliegen, kom je nergens en had ik nooit de dingen meegemaakt die ik heb meegemaakt
Dus ts, denk er niet over na en genoeg van je vakantie. Vliegen is het meest veilige vervoersmiddel dat er bestaat
Mee eens, ze zijn er nu juist extra scherp op!
roxiie schreef:De russen doen dit al jaren, dit is niks nieuws. Vliegtuigen die zich niet melden bij binnenkomst luchtruim, worden 'onderschept'. De russen melden zich dis niet, waarom?? Van horen en zeggen om te testen hoe snel de luchtmachten reageren.
Petrichor schreef:Nee tuurlijk interesseert niemand het iets als er geen vuiltje aan de lucht is. Maar nu is er wel degelijk wat aan de hand dus is het heel logisch dat mensen bang worden!
EJuniorJoost schreef:Er gebeurt echt zoveel wat wij niet weten en wel weten maar niet echt gezien word dit word nu alleen gezien omdat het onrustig is als je alles wist durfde je het huis waarschijnlijk niet meer uit maar het is nergens voor nodig er gebeurt echt niks daar heeft niemand zin in media houd er gewoon van om paniek te zaaien en onrust te stoken beetje sensatie niks om je druk over te maken anders zou ik het wel van Mn vriend horen die is f16 techneut en hij zegt ook er gebeurt niks
EJuniorJoost schreef:Er gebeurt echt zoveel wat wij niet weten en wel weten maar niet echt gezien word dit word nu alleen gezien omdat het onrustig is als je alles wist durfde je het huis waarschijnlijk niet meer uit maar het is nergens voor nodig er gebeurt echt niks daar heeft niemand zin in media houd er gewoon van om paniek te zaaien en onrust te stoken beetje sensatie niks om je druk over te maken anders zou ik het wel van Mn vriend horen die is f16 techneut en hij zegt ook er gebeurt niks