Na je dood iets terugdoen voor de wereld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:38

nadat ze alles maar dan ook alles uit/van mijn lijf geschept/gestroopt hebben wat nog bruikbaar is (dus ook al mijn huid en botten) mag wat er over blijft wel in een koraalrif.....tenzij er iets anders meer nut heeft.

mijn lijf is alleen maar mijn lijf zolang ik er in zit, als ik het niet meer nodig heb zou het mooi zijn als het nog nut had .... en draarom ben ik donor al 36jaar

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:43

eerst donor en daarna gewoon cremeren en uitstrooien.

ik zou niks van dat bovenstaande doen.

dat van die sky begravenissen nooit geweten dat ze dat doen.. tja die gieren eten alle aas. niet iets wat ik zou willen aanschouwen.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:49

Ik durf momenteel geen donor te zijn,over mijn ziekte is nog te weinig bekent of het via donors kan worden doorgegeven.In sommige landen is het doneren van bloed met iemand met mijn ziekte al een uitsluitingsclausule.

Vandaar dat ze van mij mogen experimenteren/onderzoeken,kan mijn lichaam wellicht nog iemand helpen.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:05

Tinky12 schreef:
Ik durf momenteel geen donor te zijn,over mijn ziekte is nog te weinig bekent of het via donors kan worden doorgegeven.In sommige landen is het doneren van bloed met iemand met mijn ziekte al een uitsluitingsclausule.

Vandaar dat ze van mij mogen experimenteren/onderzoeken,kan mijn lichaam wellicht nog iemand helpen.

hé jij bent net zo goed donor als ik, ik doneer organen jij wetenschap..ik zie geen verschil.
we doen het allebij om een ander te helpen ;)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:07

alex66 schreef:
hé jij bent net zo goed donor als ik, ik doneer organen jij wetenschap..ik zie geen verschil.
we doen het allebij om een ander te helpen ;)

Ik had graag wat organen aan patiënten gedoneerd (Waarschijnlijk kunnen ze toch alleen mijn hoofd gebruiken voor onderzoek :P )

Maar lief dat je zegt,zo had ik het niet bekeken :)

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:36

het maakt mij niet zoveel uit eingelijk,( ik ben donor) maar ze mogen mij ook gebruiken voor het koraalrif oa, ik wil tenslotte gecremeerd worden, ik houd van warmte ,en ik moet er niet aan denken koud de grond in te gaan ;)

overigens hebben de nabestaanden het laatste woord als ik eenmaal gecremeerd zou zijn.

MaaaR hopelijk duurt dat nog ffies