Shownieuws lacht foto van vrouw uit...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Shownieuws lacht foto van vrouw uit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:22

Als je in je string naar buiten gaat of een veel te strakke yoga broek loop je net zo goed risico om uitgelachen / gefotografeert te worden. Net als dat zij dat aan mag trekken, mag een ander er om lachen. Heel eerlijk, ik vind het geen gezicht, ik lach er niet om maar dat betekent niet dat ik het een mooi gezicht vind; juist het tegenover gestelde. Je weet dat je een risico neemt door zoiets aan te trekken.. Trek 't dan niet aan. :+

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:28

Tja ik vind het ook niet netjes en een beetje sneu dat daar zo op tv om gelachen moet worden. Maar eerlijk? Ik zal er niemand om uitlachen, maar ik vind het er ook niet uitzien. Dat topje doet weinig voor haar...

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:30

Heel sneu dat ze openlijk uitgelachen wordt, maar past m.i. wel een beetje van het aanzien van Shownieuws.. Veelste veel klets :Y)

Maar daarnaast, als dit mijn dochter zou zijn geweest ging ze zo niet op straat ook al heeft ze die leeftijd. Ik heb geen moeite met het laten zien van vrouwelijke rondingen maar vind dit wel een beetje te ver gaan. :o :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:38

chelle_dora schreef:
Als je in je string naar buiten gaat of een veel te strakke yoga broek loop je net zo goed risico om uitgelachen / gefotografeert te worden. Net als dat zij dat aan mag trekken, mag een ander er om lachen. Heel eerlijk, ik vind het geen gezicht, ik lach er niet om maar dat betekent niet dat ik het een mooi gezicht vind; juist het tegenover gestelde. Je weet dat je een risico neemt door zoiets aan te trekken.. Trek 't dan niet aan. :+

Meen je dit nou? Sinds wanneer mag iemand niet zelf beslissen wat die aanheeft zonder uitgelachen te worden? Een string is ondergoed, valt niet te vergelijken met een topje waarbij de zijkant van je borst iets te zien is. Preuts gedoe.

Wat een respectloze reacties hier... ik snap wel waarom pesten nogsteeds bestaat. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:41

Air schreef:
chelle_dora schreef:

Meen je dit nou? Sinds wanneer mag iemand niet zelf beslissen wat die aanheeft zonder uitgelachen te worden? Een string is ondergoed, valt niet te vergelijken met een topje waarbij de zijkant van je borst iets te zien is. Preuts gedoe.

Wat een respectloze reacties hier... ik snap wel waarom pesten nogsteeds bestaat. -O-

Ja, dat meen ik. Goed, string is een te overdreven voorbeeld, maar als je nou eenmaal in extreem strakke of erg losse kleding loopt, waarbij je van alle kanten gezien kan worden ermee en inkijk hebt van binnen naar buiten en andersom..

Wat dan wel grappig is; als je iets onsmakelijk vind is het preuts en mag je niet 'pesten'. Maar je mag wel roepen dat het mooi is of dat het een vrij land is. Maar zo vrij om te zeggen dat je iets niet mooi vind om te zien, mag dan weer niet. :+

En ja, de wereld is preuts, absoluut niet. Ben ik zelf ook wel achter gekomen hoor :j
Met een litteken of een striae buik moet je blijkbaar ook uitkijken wat je daar van laat zien ,want dat schijnt ook vreselijk onsmakelijk te zijn. Maar als je een "mooi" lichaam hebt (nouja.. Wat is mooi nou nog tegenwoordig?) dan mag je het laten zien en oh wee als je er nog iets lelijks over durft te zeggen ook.

En tja, het is Shownieuws en Lindsay Lohan zet zichzelf nou eenmaal niet geweldig op de kaart de laatste jaren, maar dat even terzijde :+

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:45

Wat belachelijk dat zo velen van jullie het normaal vinden hierom te lachen. Het lichaam van een mens, en helemaal van een vrouw, is er niet om uitgelachen te worden, en probeer jezelf vooral niet beter doen te lijken door er excuses voor te verzinnen. Hoe haal je het in je hoofd om te zeggen dat dit oke is vanwege haar verslavingsverleden. Denk je dat zij daar blij mee is, of was? Denk je dat de leukste periode in haar leven was, dat ze niet keihard heeft geprobeerd niet verslaafd te zijn? Verslaving is een ziekte, ik zie niemand lachen om mensen met alzheimer of ALS.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:46

Hele andere kant op, maar lekker wijf de hele tijd zit ik ook niet op te wachten. Getuigt ook niet van veel respect.

Ik kan wel zeggen dat ik iets niet mooi vind, of juist wel. Maar iemand dan belachelijk maken gaat nog weer een stuk verder toch?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:47

JoopC schreef:
Abnormaal.
Iedereen is zoals hij is! En weet jij veel, misschien heeft ze al wel 5 kinderen op de wereld gezet en 5 kinderen de borst gevoed. Than she can be proud!
Pff, echt... En kijk hoe die barbiepoppen achter die desk er zelf uit zien. Walgelijk. Waar is het respect gebleven tegenwoordig...

hier ben ik het mee eens

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:48

Dus zijkant borst is van alle kanten gezien kunnen worden? Sinds wanneer dat?
Ik zie absoluut niets raars aan het topje, hoezo 'risico om zoiets aan te trekken'?

Dat het je kledingsmaak niet is is nog geen reden om te doen alsof het belachelijk is en te doen alsof je de vrijheid hebt om iedereen maar uit te lachen om een andere kledingsmaak. Als je daar al geen respect voor kan opbrengen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:50

Air schreef:
Dus zijkant borst is van alle kanten gezien kunnen worden? Sinds wanneer dat?
Ik zie absoluut niets raars aan het topje, hoezo 'risico om zoiets aan te trekken'?

Dat het je kledingsmaak niet is is nog geen reden om te doen alsof het belachelijk is en te doen alsof je de vrijheid hebt om iedereen maar uit te lachen om een andere kledingsmaak. Als je daar al geen respect voor kan opbrengen :n

Vanaf 1 foto is dat niet duidelijk te zien natuurlijk. Maar dergelijke luchtige topjes..

Wat ik al zei; ik vind het niet iets om te lachen, maar ik vind het ook absoluut geen smakelijk gezicht. Maar dat maakt niet dat ik dan niet mag zeggen dat ik het absoluut niet mooi vind en ik het zélf netter had gevonden als ze er in ieder geval een fatsoenlijke BH of ander topje nog eronder had aan getrokken toch?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:53

Dat is heel wat anders Chelle_dora, natuurlijk mag je gewoon op een nette manier zeggen dat je iets niet mooi vind als je daar behoefte aan hebt.

Ik vind het wel een ander verhaal als iemand helemaal afgekamd en belachelijk gemaakt wordt om wat ze aan hebben of hoe ze er uit zien.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:53

chocobroodje schreef:
Ze kiest er zelf voor om zo over straat te gaan. Zeker als Celeb dikke kans dat je paparazzi achter je aan krijgt. Als je er dan zo bij gaat zitten in het openbaar, tsja... Dat het dan op tv moet is weer een ander uiterste, maar he ze blijft iig in the picture zo ;)

Hier ben ik het wel mee eens. Ze is beroemd, dan loop je het risico ook vervelende publiciteit te krijgen. Al vind ik het ook niet netjes van Shownieuws.

Sommige van de bokkers die hier reageren weten volgens mij ook niet dat dit een bekendheid is. Het is niet zomaar een random vrouw op straat.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:58

Ik vind het dan evengoed onsmakelijk eigenlijk Sem. Je weet dat je het risico loopt om vervelende publiciteit te krijgen, maar eigenlijk is dat abnormaal.

Zag laatst een stuk op Tumblr over tabloid covers van Kim Kardashian tijdens haar zwangerschap, helemaal afgebrand omdat ze zo dik was. Waar gaaaaat dat over? Dat dient niks, alleen onbewust worden op die manier weer alle vrouwen langs een meetlatje gelegd en dat heb je dan niet eens door.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:59

Keur het ook niet goed hoor, maar ik vind het anders dan een foto van een onbekende vrouw van straat.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:05

Woooow, de mensen die hier roepen dat het absoluut niet oké is om er een beetje om te lachen begrijp ik echt niet. Ooit hotter than my daughter gezien? Waarom denk je dat dat programma bestaat en blijkbaar door genoeg mensen leuk wordt gevonden om meerdere seizoenen te maken?

Nooit iemand op straat gezien die iets aanhad waarvan je tegen je vriendin zei: dat zou ik nou nooit aantrekken.

Jeetje wat een heilige boontjes zijn jullie zeg! O tis goed dat het gedacht wordt maar o wee als het werkelijk gezegd wordt.

Ronduit uitgelachen worden in shownieuws is wel overdreven, maar goed, het is nou eenmaal een smakeloos programma waarin dat soort dingen gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:07

Pantykous schreef:
Dat is heel wat anders Chelle_dora, natuurlijk mag je gewoon op een nette manier zeggen dat je iets niet mooi vind als je daar behoefte aan hebt.

Ik vind het wel een ander verhaal als iemand helemaal afgekamd en belachelijk gemaakt wordt om wat ze aan hebben of hoe ze er uit zien.

Tja, maar heel eerlijk, dat is TV en media. :+ Denk je echt dat al die shownieuws presentatoren dat tegen d'r zouden zeggen in het echt?

Daar tegenover staat wel dat ik het handje met bokkers die de 'shownieuws barbie poppen' op die manier belachelijk maken net zo respectloos zijn dan als het uitlachen van de dame op de foto. Het afkeuren van de een, maar tegelijkertijd hetzelfde doen. Alleen is de ander misschien wel tot de nek aangekleed en ingepakt alleen kiest die ervoor om heel veel make-up op te doen en 4 visagisten erop na te houden. Maar die mogen dan wel uitgelachen en bekritiseerd worden :+ Meten met twee maten natuurlijk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:10

chelle_dora schreef:
Daar tegenover staat wel dat ik het handje met bokkers die de 'shownieuws barbie poppen' op die manier belachelijk maken net zo respectloos zijn dan als het uitlachen van de dame op de foto. Het afkeuren van de een, maar tegelijkertijd hetzelfde doen. Alleen is de ander misschien wel tot de nek aangekleed en ingepakt alleen kiest die ervoor om heel veel make-up op te doen en 4 visagisten erop na te houden. Maar die mogen dan wel uitgelachen en bekritiseerd worden :+ Meten met twee maten natuurlijk.

Eens :j

Powerreiner: In hotter than my daughter is het in overeenstemming met de dames die meedoen met dat programma, die weten wat ze te wachten staat en gieren er doorgaans om. Vind ik nog weer wat anders. Ik zeik mezelf ook wel eens af. :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:14

PowerReiner schreef:
Woooow, de mensen die hier roepen dat het absoluut niet oké is om er een beetje om te lachen begrijp ik echt niet. Ooit hotter than my daughter gezien? Waarom denk je dat dat programma bestaat en blijkbaar door genoeg mensen leuk wordt gevonden om meerdere seizoenen te maken?

Nooit iemand op straat gezien die iets aanhad waarvan je tegen je vriendin zei: dat zou ik nou nooit aantrekken.

Jeetje wat een heilige boontjes zijn jullie zeg! O tis goed dat het gedacht wordt maar o wee als het werkelijk gezegd wordt.

Ronduit uitgelachen worden in shownieuws is wel overdreven, maar goed, het is nou eenmaal een smakeloos programma waarin dat soort dingen gebeuren.

Nothing to say.

Als ik een broek aan heb waar mijn kont deels in te zien is, weet ik dat mensen mij uitlachen, en geef ze eens ongelijk.

Sommige mensen zetten zichzelf ook gewoon voorschut, ja jammer dan, kiezen ze zelf voor. Mag je best om lachen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:15

Pantykous schreef:
chelle_dora schreef:

Eens :j

Powerreiner: In hotter than my daughter is het in overeenstemming met de dames die meedoen met dat programma, die weten wat ze te wachten staat en gieren er doorgaans om. Vind ik nog weer wat anders. Ik zeik mezelf ook wel eens af. :D

Snap ik, maar als je een celebrity bent weet je dat dit gebeurd in de media. Je wordt achtervolgt en op iedere hoek staat paparazzi naar je te staren met hun lens van een halve meter. Zij kiezen daar zelf voor, tuurlijk is dat niet altijd even leuk, maar ze weten het voordat ze de straat op gaan.
Dus in dat opzicht zie ik het eigenlijk ook wel als een overeenstemming.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:16

Pantykous schreef:
'Grappig' wel dat we mannen zelden zo zien, op tv althans.

daar wordt ook niet gekeken naar kippenbilletjes en hangboobs :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:18

Zie toch ook genoeg mannen waarbij ik denk :=

Gaat me niet eens zo om dat programma, dat zal wel blijven maar echt van klasse getuigd het niet. Het hoeft niet zo te zijn iig. Het is meer dat vrouwen vaker op hun lazer krijgen dan mannen.

Overigens speel ik niet de vermoordde onschuld hier hoor, uiteraard heb ik ook wel eens smakelijk om iemand gelachen. :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:25

PowerReiner schreef:

Prima als je het denkt, maar dan ga je bij jezelf te rade of het respectvol is om het naar buiten te brengen en of je er niemand mee kwetst als je dat doet.
Of mogen pesters van jou ook pesten omdat het hun mening is?

Door dit soort dingen houdt pesten stand.

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:30

Als ik die foto zo bekijk van Lindsey Lohan is het eerste wat in mij op komt, ach vrouwke toch..
Niet omdat ze een deel van haar lichaam niet goed bedekt heeft, maar omdat ze zo veel mee heeft gemaakt en dat aan haar lichaam te zien is.

Ze was een kind ster in Hollywood. Ik kan me niet voorstellen hoe haar jeugd geweest moet zijn. Constant op moeten letten dat je uiterlijk goed is en dat je geen stap verkeerd doet, aangezien alles breed uit word gemeten in de pers. Overal waar je gaat word je gevolgd en alles wat je doet en draagt word besproken.

Wij klagen over de modellen in een modeblad, dat ze een onrealistisch beeld geven en dat onze kinderen daardoor psychische klachten kunnen krijgen. Moet je voorstellen wat zij dan wel niet moet hebben opgelopen.
Het lijkt mij ontzettend lastig om altijd maar perfect te moeten zijn, om te moeten omgaan met het harde commentaar van duizenden mensen en de pubertijd door te komen zonder eens lekker overal tegen aan te schoppen en fouten te maken.
Als je kijkt naar de meeste jonge celebs dan zie je dat de meeste ontsporen en aan de drank of drugs gaan.

Er is ook geen ontkomen aan daarna, heel de wereld kent jou, je fouten en je verhaal. Overal zijn foto's en filmpjes van, dus het proberen achter je te laten is bijna onmogelijk.
Ben je bezig met herstellen dan word je nog constant belachelijk gemaakt omdat je lichaam niet mooi genoeg is, of dat je kleding fout is.

Leuke manier om iemand nog even lekker een trap na te geven en daarna weer te genieten van de roddels als het weer fout gaat met die persoon.

Bah.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:34

JoopC schreef:
Abnormaal.
Iedereen is zoals hij is! En weet jij veel, misschien heeft ze al wel 5 kinderen op de wereld gezet en 5 kinderen de borst gevoed. Than she can be proud!
Pff, echt... En kijk hoe die barbiepoppen achter die desk er zelf uit zien. Walgelijk. Waar is het respect gebleven tegenwoordig...

Ik moet dan niet om de foto lachen maar wel hierom. Iedereen is zoals die is! Waar is toch het respect? Om vervolgens de mensen van shownieuws zelf uit te maken voor barbiepoppen.

Dat klopt toch niet. Je doet precies hetzelfde als die mensen van shownieuws, maar het nare is dat je eerst nog roept dat iedereen is zoals die is, voordat je ze gaat afkraken.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:20

Air schreef:
PowerReiner schreef:

Prima als je het denkt, maar dan ga je bij jezelf te rade of het respectvol is om het naar buiten te brengen en of je er niemand mee kwetst als je dat doet.
Of mogen pesters van jou ook pesten omdat het hun mening is?

Door dit soort dingen houdt pesten stand.

Zoals je zelf weet en hier ook al besproken heeft is het pesterij wat shownieuws hier doet. Eerlijk zijn hoeft niet te betekenen pesten. Moet je dan maar zeggen dat je iets mooi vind terwijl je dan eigenlijk liegt? Lekker is dat, de wereld vullen met leugens.
Maar geef eens antwoord op bovenstaande dikgedrukte vraag dan, als jij zo'n heilig boontje bent?