Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Rutte heeft Poetin nog wel in toom hoor. Bovendien heeft hij ook wat respect en goodwill voor ons koningshuis (lang leve ons koningshuis!) en daarnaast hebben we nog de EU, UN en vanalles om de wereld tegen oorlog te beschermen. Het komt niet zomaar tot een oorlog.
Wat?
moonsparkle schreef:Ik denk alleen wel van wordt er dan nu niemand berecht voor het neerhalen? Of loop ik op de zaken vooruit. Het is uiterst belangrijk dat we de vrede bewaren, maar er zijn wel bijna 300 onschuldige mensen overleden. Ik denk alleen dat ik hiermee wel te ver vooruit denk... Het gaat vast nog even duren om alles te onderzoeken.
geerke schreef:poetin heeft niets met dit ongeluk te maken....het komt hem wel redelijk goed uit natuurlijk.
Claudia1993_ schreef:Hoe erg het ook is wat er gebeurd is, ik geloof nooit ze het zover gaan laten komen hierdoor.
298 doden door de crash is al erg genoeg en als het tot een oorlog komt zullen er nog meer onschuldige doden vallen.
En eerlijk? Ik ga mijn tijd/energie niet verspillen om mij druk te maken over een eventuele oorlog.
Als het ooit zover komt hou je het toch niet tegen, maar ik hoop natuurlijk dat het niet gaat gebeuren.