valine schreef:vuurneon schreef:
Don't askgewoon aubergines houden voor wat ze zijn, want ook voor mij zijn ze verpest
goddank voor jou tijd haha
Iets met een indiaan toevallig??
Wel twee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:_San87_ schreef:Want? Seks voor de Buch is een tv-programma wat hij heeft gemaakt. En stel je voor dat je daar even lol om hebt ,
Dat kan wel wezen hoor, maar die beste man is net overleden aan een erg nare ziekte. en jullie gaan hier een beetje lol trappen....
Ladybird schreef:_San87_ schreef:Want? Seks voor de Buch is een tv-programma wat hij heeft gemaakt. En stel je voor dat je daar even lol om hebt ,
Dat kan wel wezen hoor, maar die beste man is net overleden aan een erg nare ziekte. en jullie gaan hier een beetje lol trappen....
dees_daan schreef:Ik wist ook niet dat hij ziek was, wist tot Buch in de bajes ook niet wie hij was..
Leek me een oprechte man en echt respect voor hoe hij met de mensen in zijn programma om ging..