Menno Buch van Buch in de bajes overleden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:33

valine schreef:
vuurneon schreef:

Don't ask :') gewoon aubergines houden voor wat ze zijn, want ook voor mij zijn ze verpest :') goddank voor jou tijd haha

Iets met een indiaan toevallig?? :D

Wel twee :'). Maar sssst, is respectloos.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:34

_San87_ schreef:
Want? Seks voor de Buch is een tv-programma wat hij heeft gemaakt. En stel je voor dat je daar even lol om hebt ,

Dat kan wel wezen hoor, maar die beste man is net overleden aan een erg nare ziekte. en jullie gaan hier een beetje lol trappen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:34

Menno was ziek idd , triest nog zo onverwachts uit het leven gehaald. We gaan hem en zijn programma's missen -O-

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:35

De indianenmevrouw werkte bij ons op het bedrijf... :')

Niks dan goeds over de doden toch?
Laatst bijgewerkt door valine op 08-07-14 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 20:35

vuurneon schreef:
Maureen95 schreef:
aubergines? :P

Don't ask :') gewoon aubergines houden voor wat ze zijn, want ook voor mij zijn ze verpest :') goddank voor jou tijd haha

:')

Oh dat wist ik dus niet haha. Moet ik maar eens gaan kijken op programma gemist :P

Anoeska27

Ladybird schreef:
_San87_ schreef:
Want? Seks voor de Buch is een tv-programma wat hij heeft gemaakt. En stel je voor dat je daar even lol om hebt ,

Dat kan wel wezen hoor, maar die beste man is net overleden aan een erg nare ziekte. en jullie gaan hier een beetje lol trappen....

Hij wilde graag spraakmakende tv maken waar ook na zijn dood nog over gepraat werd. Ik zie daar niets respectloos aan. Maar ik vind ook dat er op een begrafenis of crematie best gelachen mag worden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Ladybird schreef:
_San87_ schreef:

Natuurlijk is het sneu dat hij overleden is, maar stel je voor dat je leuke herinneringen aan een persoon hebt, zeg. Echt vreselijk. Menno zou zich omdraaien in zijn 'graf'.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:36

Ik hoorde het ook net idd, Sterkte gewenst aan de nabestaanden.

Anoniem

Ik wist ook niet dat hij ziek was, wist tot Buch in de bajes ook niet wie hij was..
Leek me een oprechte man en echt respect voor hoe hij met de mensen in zijn programma om ging..

Eunomia

Hoorde het ook net van m'n moeder, wat erg! Vond zijn programma (Buch in de Bajes) altijd erg interessant.. Heb het vandaag met een vriendinnetje nog over hem gehad..

Heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:37

Ladybird schreef:
_San87_ schreef:

En, hij kon er zelf ook hartelijk om lachen. Niets respectloos, is ook ode aan zijn werk. Dat programma heeft hem namelijk écht bekend gemaakt ;) en ja, het is voor jouw tijd maar als ik aan Menno denk, denk ik aan dat ene spraakmakende programma. Ik lach niet om zijn dood, niet om de ziekte, maar wel om wat hij op tv heeft durven brengen. Om een stukje sentiment. Toen er nog geen internet was. En voordat aubergines nog alleen maar groentes waren :')

En ja, op een sterfbed vandaag heb ik ook lol gemaakt met een familie; terwijl diegene aan het sterven was. Juist omdat grappige herinneringen ook deel uit maken van iemand. Intens verdrietige situatie, maar o wat was het fijn om ook even te lachen. Want dat verdiende diegene ook. En nee ik lachte niet om een stervend mens daar op bed, maar om wat een mooi mens het was en dat verdiende ook een lach. Net als bij Menno.
Respectloos? Ben je mal, juist met respect voor Menno en wat hij heeft gedaan.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-07-14 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:53

Jeetje toch een TV legende die heen gegaan is. Sex voor de buch... ja dat was toen ik jong was echt een spraakmakend programma. Men, wat een gekke dingen kwamen er voorbij.
Ik wist ook niet dat hij ziek was. Ik las dat hij 2 keer aan keelkanker is geopereerd, heftig hoor.
Hij is blijkbaar zelf uit het leven gestapt omdat hij een lijdensweg voorzag.

Anoniem

Re: Menno Buch van Buch in de bajes overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:16

Las ik ook , en hij heeft zijn lichaam aan de wetenschap gedoneerd. Vind ik ook wel wat voor hem. .

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:19

dees_daan schreef:
Ik wist ook niet dat hij ziek was, wist tot Buch in de bajes ook niet wie hij was..
Leek me een oprechte man en echt respect voor hoe hij met de mensen in zijn programma om ging..

Vooral dat laatste. Of het nou ging om een stel die een wip wilde maken in een vliegtuig of ee gesprek met een (serie) moordenaar.
Altijd respect en dat is denk ik wat zijn programma's ook zo goed maakte.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:24

wat enorm zonde vond menno zeer sterk in zijn afleveringen van buch in de bajes
en ook in zijn andere programma's hij maakte dingen bespreekbaar.

wens zijn nabestaande erg veel sterkte

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:26

Ik wist ook helemaal niet dat hij ziek was, dus schrok wel heel erg van dit bericht. Ik vond zijn programma's ook altijd heel goed!

Heel veel sterkte aan de nabestaande!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:49

Ik schrok ook wel een beetje toen ik het bericht net las. Wist al lange tijd wel dat hij ziek was, vanwege mijn werk. Een erg intrigerende man om te leren kennen moet ik zeggen. En eerlijk gezegd ben ik blij dat hij zelf de keuze heeft kunnen maken en geen lang sterfbed.