MooieMensen Datingsite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:32

Jeetje.... ik lees dat ze zelfs een computerprogramma hebben om te kijken of je mooi genoeg bent om in hun profiel te passen.. >;)
Discriminatie? Op uiterlijk? Mag dat?

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:47

Jannepauli schreef:
Jeetje.... ik lees dat ze zelfs een computerprogramma hebben om te kijken of je mooi genoeg bent om in hun profiel te passen.. >;)
Discriminatie? Op uiterlijk? Mag dat?

Bij winkels zoals Hollister gebeurt dat ook, dus ik neem aan van wel. Of dat ethisch is laat ik in het midden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:02

Je mag best discrimineren als het op daten aangaat ja :+. Als jij per se iemand met blauw ogen wil is dat je goed recht. Er zijn wel meerdere datingsites die discrimineren. Enkel voor hoogopgeleiden, enkel moslims, enkel personen met een handicap...

Grapjasjes12

Re: MooieMensen Datingsite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:46

Ik zie het probleem totaal niet, eerlijk gezegd. En ik vind ook niet dat iedereen mooi is. Mooi is veel objectiever dan veel mensen denken, aantrekkelijkheid is wel subjectief :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:51

Nou, mijn vriend mag lelijk zijn hoor. Gaat mij toch echt om innerlijk en iedereen heeft íets moois. Mooie lach, mooie ogen..
Als mijn vriend toevallig knap is, mooi meegenomen, maar daar zoek ik ze niet op uit. Dat vind ik oppervlakkig, ja.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:00

Maar draai het even om, je bent een mooie vrouw en er zijn veel mensen die je aanspreken op zo een site, moet je dan maar tegen ze állemaal gaan praten of pik je de aantrekkelijkste (qua uiterlijk) eruit of denk je "Oh die heeft ook wel IETS, en die ook" terwijl het eigenlijk mannen zijn waar je jezelf nooit mee hand in hand ziet lopen.

Tuurlijk zal iedereen wat moois hebben, maar alsof het oppervlakkig is als je niet met een dikke of lelijke man wilt gaan daten/samenwonen/trouwen, of als man met een vrouw die 3 kinnen heeft of juist graatmager is. Zo een site is gewoon om de zoektocht een stukje makkelijker te maken, genoeg mensen kunnen gewoon niet op lelijke mensen vallen, tja pech gehad, over smaak valt niet te twisten toch? Maar dat maakt ze niet oppervlakkig.

Het is oppervlakkig om te denken dat iedereen verliefd kan worden op ENKEL innerlijk.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:26

Niemand word verliefd op enkel innerlijk. Je hebt àltijd een aantrekkingskracht nodig. Dat is niet hetzelfde als dat je verliefd wordt op wat de maatschappij standaard mooi vindt, maar je moet je evengoed aangetrokken voelen en dat gaat zeker niet altijd samen met enkel een mooi innerlijk hebben.
Laat ik het zo duidelijk maken:

Hoe lief, goed en geweldig karakter deze mensen ook zouden hebben:
http://www.ilbe.com/files/attach/new/20 ... 3bce2f.jpg

http://1000uglypeople.com/wp-content/up ... -Teeth.jpg

http://1000funnypictures.com/wp-content ... -Men-1.jpg

Van zoiets worden mijn hormonen nu niet bepaald aangewakkerd, zelfs al zouden het mijn beste vrienden kunnen worden :+

Wat wel vaak is is dat ook vaak een kwestie van verzorging en hygiëne is. Als sommigen zich gewoon netjes zouden scheren en knippen en verzorgd in de kleren hijsen, zien ze er al een stuk beter uit. Maar als ze dat niet doen word ik er ook niet warm van :+ .

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:29

Haha nu krijg ik de neiging 2 fotos in te sturen. Eentje vol in de makeup in bikini 2 jr. Geleden toen ik flink dun was in het goede licht genomen en eentje op zondag ochtend net uit bed. Ik weet al wel welke wel en niet toegelaten word :') wat een onzin zon site zeg.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:32

Nja, je hebt ook datingsites speciaal voor hoog opgeleiden, en voor mensen die al een partner hebben (secondlove). Dus ja.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:34

Ik zie het probleem niet zo....? Een datingsite is natuurlijk altijd vrij oppervlakkig, je beoordeeld mensen op hun foto('s) en hun profiel.

Kunnen ze trouwens niet beter een datingsite maken waarbij ze creeps uitsluiten en mensen die slecht Nederlands kunnen, gat in de markt denk ik zo als ik mijn vrienden hoor die op datingsites zitten :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:42

Fiffill, en verplicht cammen voor toelating. Hoeveel mannen wel niet een foto van iemand anders gebruiken, erg is dat.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 11:49

Niet alleen mannen... mijn foto is ook een keer gebruikt en stond op een banner, heel drama was dat toen. :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 12:05

Wat erg gewoon, echt erg. _O-

Dat ze fijn een site maken, "Daten voor mensen die alleen naar innerlijk kijken".

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:15

Kwanyin schreef:
Niemand word verliefd op enkel innerlijk. Je hebt àltijd een aantrekkingskracht nodig. Dat is niet hetzelfde als dat je verliefd wordt op wat de maatschappij standaard mooi vindt, maar je moet je evengoed aangetrokken voelen en dat gaat zeker niet altijd samen met enkel een mooi innerlijk hebben.
Laat ik het zo duidelijk maken:

Hoe lief, goed en geweldig karakter deze mensen ook zouden hebben:
http://www.ilbe.com/files/attach/new/20 ... 3bce2f.jpg

http://1000uglypeople.com/wp-content/up ... -Teeth.jpg

http://1000funnypictures.com/wp-content ... -Men-1.jpg

Van zoiets worden mijn hormonen nu niet bepaald aangewakkerd, zelfs al zouden het mijn beste vrienden kunnen worden :+

Wat wel vaak is is dat ook vaak een kwestie van verzorging en hygiëne is. Als sommigen zich gewoon netjes zouden scheren en knippen en verzorgd in de kleren hijsen, zien ze er al een stuk beter uit. Maar als ze dat niet doen word ik er ook niet warm van :+ .

Ok, ik geef toe, daar zou ik niet eens een praatje mee maken :o
Mijn ex was nou geen spetter ofzo, gewoon een gamer die niet aan z'n uiterlijk deed.
Dus in het geheel misschien niet knap, maar wel hele mooie ogen en een mooi innerlijk.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:19

Ergens wil ik een opmerking maken, maar daar wordt niemand blij van.

Soort zoekt soort om het zo maar te noemen, het is ook maar een geluk dat er mensen zijn zoals jij (anders zaten alle 'lelijke' mannen vrijgezel op de bank) maar dat betekend niet dat dat een standaard gedachtegang is.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:27

xSlvna schreef:

Soort zoekt soort om het zo maar te noemen, het is ook maar een geluk dat er mensen zijn zoals jij (anders zaten alle 'lelijke' mannen vrijgezel op de bank) maar dat betekend niet dat dat een standaard gedachtegang is.

Ja, wat een geluk voor deze wereld :D
Dat onaantrekkelijke meisjes als ik, de onaantrekkelijke jongens daten, zodat anderen dat niet hoeven te doen.
Dát is pas een oppervlakkige opmerking. :Y)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:34

Ik zie het probleem niet echt... je hent zoveel dating sites met 'onderwerpen.' Het enige probleem is, dat mooiheid subjectief is, geloofsovertuiging, opleiding en gehandicapt niet :+.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:44

xSlvna schreef:

Deze opmerking is zo fout, kan lijnrecht de film "Mean girls" in.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:51

xSlvna schreef:

Nou hoop ik maar dat jij een leuk uiterlijk hebt want van je karakter moet je het niet hebben als ik deze post zo lees :=

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:59

Ik vind die soort zoekt soort ook maar een vreemde opmerking. Komt zo'n beetje over als 'ach gelukkig zijn er lelijke mensen die zelf geen moeite hebben om met andere lelijke mensen te daten' ?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:05

Even mijn reactie nagelezen en man wat komt die gemeen over zoals het daar staat. Bedoel meer kwa karaker, als jij niet zo op uiterlijk let word je niet happy van iemand die wel over andermans uiterlijk oordeelt. Niet oordelen op basis van/ over uiterlijk betekend niet direct lelijk zijn, zeker niet. Als je bepaalde dingen niet belangrijk vind betekend niet dat je ze zelf niet hebt, dat staat nogal los van elkaar.

Daarbij heb ik wel een rot innerlijk ja, maar ben vaak niet zo gemeen (bedoeld) als dat ik over kom. :+

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:15

Nouja, eigenlijk heeft xSlvna wel een punt natuurlijk. Soort zoekt wel degelijk soort, dat is uit heel veel wetenschappelijke onderzoeken bewezen. Klinkt hard, maar zo is het wel. Mensen passen hun eisen aan naar wat voor hen reëel is.

Op ieder potje past een passend deksel :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:17

Dat denk ik nou eens echt niet Mloes. Anders zouden er bv. geen interraciale huwelijken zijn.
Zijn dat echte volledige wetenschappelijke onderzoeken of zijn ze door de Libelle-mixer gegooid?

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:44

Cassidy schreef:
belle_boef schreef:
Sommige mensen kunnen allee. Oppervlakkige relaties aan :')

En een mooi mens is per definitie oppervlakkig?

Nee dat niet, maar het is ook het eerste wat het bij mij oproept, want voor de mensen die zich er inschrijven is dat blijkbaar een erg belangrijke voorwaarde. Het blijft hoe dan ook natuurlijk erg subjectief.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:45

Ik denk dat dat vooral geldt voor levensopvattingen en iets minder over uiterlijk.

Bijvoorbeeld een gabber is voor mij al gewoon onaantrekkelijk. Maar een meisje dat wel in die wereld zit, vind zo'n kaalgeschoren hoofd met dikke zwarte jas en gek geplooid petje dan weer wel helemaal knap. De kans dat die gabber een relatie krijgt met een ander gabbermeisje is vele male groter dan dat hij thuis gaat komen met een Zuid-Amerikaanse salsadanseres. Of dat een zeer sportief uitgaanstype voor een sportieve jongen kiest en geen "ik hang liever met een pint alleen het hele weekend op de zetel en ik hààt sport". Niet als algemene uiteraard, maar dat het wel vaak zal gebeuren.