Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Def schreef:Ik vind dat hier heel weinig over te zeggen valt... we weten de precieze redenen niet waarom het kind uit huis wordt geplaatst.
Moeder gaat in discussie, dit is niet goed, maar het valt haar niet kwalijk te nemen in deze situatie.
Agent reageert op haar, maar die vind ik ook niet veel kwalijk te nemen, hij kiest ervoor dat te doen om haar rustig te houden.
Een kind zal altijd bij zijn moeder willen blijven en dit aangeven, hoe slecht die het ook heeft thuis.
Ik vind het belachelijk dat mensen op facebook ervoor pleiten hem weer terug bij moeder te doen, terwijl ze de achtergrond niet kennen.
Vjestagirl schreef:[ Video ]
NathalietjeB schreef:ja maar er moet toch ook een goeie verdomde reden zijn dat een kind zo hysterisch reageert op zijn eigen vader??
StalNollie schreef:wat ik in het tweede filmpje zie is een moeder die het niet echt 'goed' probeert op de lossen voor haar zoon. zij maakt hem ook hier weer overstuur.
neem hem dan maar mee, wil hem los maken van haarzelf. beetje raar. nee ik vind het nogal 'gespeeld' van haar. van wat ik nu zie.
en hij zal heus niet zomaar hier horen, en kinderen willen vaak bij hun ouders zijn wat ze ook hebben gedaan.
en dadelijk is hij terug thuis iedereen blij, gebeurd er iets dan krijgt jeugdzorg ook weer de schuld.
Vjestagirl schreef:NathalietjeB schreef:ja maar er moet toch ook een goeie verdomde reden zijn dat een kind zo hysterisch reageert op zijn eigen vader??
Je weet niet wat moeders allemaal gezegd heeft over die vader hé. Het kan zijn dat die vader hem idd met losse handjes heeft behandeld, maar voor hetzelfde geld heeft die moeder dat kind zo overstuur geholpen, al dan niet onbewust.
grrr schreef:Het is hoe dan ook afschuwelijk en de situatie duurt veel te lang! Natuurlijk heeft een verhaal 2 kanten, maar dit filmpje is wel werkelijkheid op dat moment en ik vind het schandalig dat dit zo lang duurt zonder dat er iemand ingrijpt!
Pandameisje schreef:dat jongentje is oud genoeg om te beseffen dat die uit huis word gehaald. als een kind geen leuke moeder heeft of thuis niet goed gaat zou hij wel uit huis willen. hij laat nu duidelijk zien dat hij niet uit huis wil.
Pandameisje schreef:dat jongentje is oud genoeg om te beseffen dat die uit huis word gehaald. als een kind geen leuke moeder heeft of thuis niet goed gaat zou hij wel uit huis willen. hij laat nu duidelijk zien dat hij niet uit huis wil.
StalNollie schreef:grrr schreef:Het is hoe dan ook afschuwelijk en de situatie duurt veel te lang! Natuurlijk heeft een verhaal 2 kanten, maar dit filmpje is wel werkelijkheid op dat moment en ik vind het schandalig dat dit zo lang duurt zonder dat er iemand ingrijpt!
de moeder had moeten ingrijpen, zij weet blijkbaar wat beter is voor haar kind dus moet zij ingrijpen en inspelen op deze jongen, en niet zo hysterisch een spel opzetten.
Fiffill schreef:Pandameisje schreef:dat jongentje is oud genoeg om te beseffen dat die uit huis word gehaald. als een kind geen leuke moeder heeft of thuis niet goed gaat zou hij wel uit huis willen. hij laat nu duidelijk zien dat hij niet uit huis wil.
Dat is niet waar. Natuurlijk wil het kind niet weg uit een vertrouwde omgeving als zijn moeder ook nog eens zijn angst bevestigd. Zelfs bij kinderen die mishandelt worden ed. zie je dit nog.
Het is gewoon ontzettend sneu voor het jongetje
xMercury schreef:Vreemd... Jongetje zal vast wel om goede redenen en uit huis geplaatst worden. Vind het ook erg raar dat de moeder het gaat lopen filmen..Steek je tijd ergens anders in? Ik neem het allemaal maar met een hele grote korrel zout!