Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Te ziek voor woorden.
Je vraagt je bijna af of de duivel in hun zit. Niet dat ik daar in geloof maar hoe kunnen twee kinderen van twaalf dit bedenken en dan ook nog het plan veranderen omdat er ander te veel bloed in het huis kwam.
chimello schreef:Sommige mensen hebben geen hulp nodig. Die zijn gewoon gestoord.
Een meisje haakte dus af en de ander besloot het dus alleen te doen.
Lijkt me dus een sociopaat.
chimello schreef:Sommige mensen hebben geen hulp nodig. Die zijn gewoon gestoord.
Een meisje haakte dus af en de ander besloot het dus alleen te doen.
Lijkt me dus een sociopaat.
Caesar schreef:Soms mag je niet oordelen, maar aan de "gezichten" van die meiden te zien zijn het aparte grieten. Helemaal geen kinderen, maar teruggetrokken wezens in bepaalde werelden.
Ik snap dit niet, heb het met verbazing gelezen. Hoop oprecht dat dit soort mensen niet meer vrijkomt.
Knudd schreef:Wat ik mij dan afvraag, waar zijn de ouders in dit verhaal?
[***] schreef:Pfff. Als je leest hoe helder ze na konden denken, over de afvoer van het bloed bijvoorbeeld... Jeetje. Wat vreselijk. Dit verwacht je niet van volwassenen maar van kinderen zeker niet! Zelfde over die andere kindmoordenaars, zoals de 2 jochies van james bulger.... Ziek en triest.
Waar gaat het heen... Hoop dat het slachtoffer er bovenop komt.
[***] schreef:Maar toch konden ze net zo helder nadenken als een volwassene. Als dit nou een bevlieging was was het anders(niet goedgepraat) maar dit is gepland en overlegd. Dan vind ik dat ondanks de leeftijd geen kind meer.
Dani schreef:[***] schreef:Maar toch konden ze net zo helder nadenken als een volwassene. Als dit nou een bevlieging was was het anders(niet goedgepraat) maar dit is gepland en overlegd. Dan vind ik dat ondanks de leeftijd geen kind meer.
Een 12-jarige zit hoe dan ook niet op het denkniveau van een volwassene. Dat kan fysiek stomweg niet, omdat de hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn. Dat ze heel berekenend te werk zijn gegaan zegt absoluut iets over hun denkvermogen, en nog meer over hoe gestoord hun ontwikkeling is geweest, maar het maakt ze niet in alle opzichten gelijkwaardig aan volwassenen.
Caesar schreef:Soms mag je niet oordelen, maar aan de "gezichten" van die meiden te zien zijn het aparte grieten. Helemaal geen kinderen, maar teruggetrokken wezens in bepaalde werelden.
Ik snap dit niet, heb het met verbazing gelezen. Hoop oprecht dat dit soort mensen niet meer vrijkomt.