Amalarab schreef:Men komt er vast weer op terug als blijkt dat veel jongeren stoppen met leren en dreigen massaal in de bijstand te raken.
Laten wij gewoon met zijn allen in de WW (o.d) gaan.. Zul je zien hoe snel het weer teruggedraait wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Hier een vraagje van een dinosaurus uit het gulden tijdperk: hoeveel is tegenwoordig eigenlijk de stufi?
Lienek schreef:Ik roep geen loze dingen en ik weet dat dat omhoog gaat maar dan nog blijf ik straks met een enorme schuld achter.
Ik wil niet nog tien jaar alles opgeven om mijn schuld af te kunnen lossen.
Nee daar bedank ik voor.
Sizzle schreef:Hier een vraagje van een dinosaurus uit het gulden tijdperk: hoeveel is tegenwoordig eigenlijk de stufi?
Dyphusion schreef:Lienek schreef:Ik roep geen loze dingen en ik weet dat dat omhoog gaat maar dan nog blijf ik straks met een enorme schuld achter.
Nee daar bedank ik voor.
Wat krijs je dan? Nu krijg je zonder lening, maar met basis- en aanvullende beurs €337,71 (als thuiswonende student). Als je gewoon een volledig aanvullende beurs krijgt straks is dit ongeveer gelijk, en hiermee dek je echt wel je schoolkosten.Sizzle schreef:Hier een vraagje van een dinosaurus uit het gulden tijdperk: hoeveel is tegenwoordig eigenlijk de stufi?
http://www.duo.nl/particulieren/student ... dragen.asp
Dyphusion schreef:Lienek schreef:Ik roep geen loze dingen en ik weet dat dat omhoog gaat maar dan nog blijf ik straks met een enorme schuld achter.
Nee daar bedank ik voor.
Wat krijs je dan? Nu krijg je zonder lening, maar met basis- en aanvullende beurs €337,71 (als thuiswonende student). Als je gewoon een volledig aanvullende beurs krijgt straks is dit ongeveer gelijk, en hiermee dek je echt wel je schoolkosten.