Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noordje schreef:Over het verlaten... vind ik moeilijk.Hij vond het o.k. dat ze haar ding ging doen,maar zou terug komen op het moment dat hij zou overlijden. Dat heeft ze dus niet gedaan en dat vind ik een nogal kwalijk iets,logisch dat de familie niets meer met haar te maken wil hebben. Helemaal als ze er een boek over schrijft,vind ik dan weer een beetje hypocriet.
liedje89 schreef:Ik begrijp juist wel dat ze het schrijft en uitbrengt eigenlijk. Ik heb het idee dat veel mensen heel hard oordelen over iemand die een zieke partner zouden verlaten terwijl dat imo lang niet altijd terecht is. Ik denk dat het juist wel goed is dat je ook eens de andere kant van het verhaal bekijkt in dergelijke situaties.
PowerReiner schreef:noordje schreef:Over het verlaten... vind ik moeilijk.Hij vond het o.k. dat ze haar ding ging doen,maar zou terug komen op het moment dat hij zou overlijden. Dat heeft ze dus niet gedaan en dat vind ik een nogal kwalijk iets,logisch dat de familie niets meer met haar te maken wil hebben. Helemaal als ze er een boek over schrijft,vind ik dan weer een beetje hypocriet.
Nee ze zou terug komen als hij zou besluiten te euthaniseren. Dat heeft hij niet gedaan geloof ik.
zillionke schreef:jaja praat maar lekker voor iemand , terwijl jij zelf nog nooit zo'n vergelijkbare situatie hebt meegemaakt.
Caesar schreef:zillionke schreef:jaja praat maar lekker voor iemand , terwijl jij zelf nog nooit zo'n vergelijkbare situatie hebt meegemaakt.
Het gaat mij persoonlijk meer over het feit dat dit zo uitgebreid en uitgemolken in de media moet verschijnen. Wil ze haar gelijk halen? Laten zien dat ze een statement heeft gemaakt?
Ik vond Kluun ook al walgelijk, dit valt in hetzelfde schuitje. Als je zulke keuzes maakt, prima. Eigen keus. Maar trap de mensen om de betreffende partner niet nog een keer na.
verootjoo schreef:Iemand die terminaal is heeft een levensverwachting van nog 3 maanden. Kun je dan echt niet max drie maanden iemand anders even boven jezelf plaatsen?