jongetje van 3 herinnert vorig leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:01

xSlvna schreef:
Dan weten we ook gelijk wie die vorige persoon vermoord heeft, met een bijl... Begraven heeft en na 3 jaar hun zoon het verhaal laten vertellen O:)

ik snap je niet helemaal :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:02

Oke dit verhaal hierboven is wel erg creepy!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:10

Veertje11 schreef:
xSlvna schreef:
Dan weten we ook gelijk wie die vorige persoon vermoord heeft, met een bijl... Begraven heeft en na 3 jaar hun zoon het verhaal laten vertellen O:)

ik snap je niet helemaal :')

Wat nu als de ouders van de 3 jarige die 'vorige persoon' hebben vermoord (met een bijl), op een plek hebben begraven om zo te doen alsof hun zoon 'een vorig leven had'.

Als de ouders de 'reïncarnatie' zelf in scene hebben gezet om het geloofwaardig te doen lijken?

Dus ouders vermoorden iemand -> begraven die -> zeggen 3 jaar later tegen hun zoon "zeg eens die locatie, vorig leven en bijl in één zin" -> graven lijk op -> lijkt op reïncarnatie, is eigenlijk een moord.

Snap je? Ik krijg het niet logisch verwoord, sorry.

Vero

Re: jongetje van 3 herinnert vorig leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:11

wow dan zijn die ouders wel heel gestoord

Raponsje

Re: jongetje van 3 herinnert vorig leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:36

Er was ooit een jongetje uit Schotland wat zich dingen uit zijn vorige leven herinnerde.
Zo wist hij zijn woonplaats, hond, huis en de namen van zijn vorige ouders te beschrijven.

Al met al klopte het allemaal niet toen ze daar op onderzoek uitgingen, alleen dat ze inderdaad een zwart met witte hond hadden. Maarja, 90% van de honden in Schotland zijn collies, dus dan zit je al snel goed.

Ze hielden het op "nep herinneringen" die het kind heel vroeg had aangemaakt d.m.v tv etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 12:05

Ik vind het kortzichtig om te zeggen dat het niet waar kan zijn. Nou kan het goed zijn dat het verhaal uit de OP inderdaad flink aangedikt is etc., maar ja... Wie zegt dat zoiets niet kan gebeuren? We weten immers niets van het hiernamaals. Als er een hiernamaals is. :D Weet niet. Vind het wel altijd heel interessant.