Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:En hoeveel moet je er dan van drinken om dood te zijn?:)
Of als iemand je dwingt het te drinken...Misschien klinkt het horror achtig of zo, maar als die pillen gewoon illegaal te kopen zijn en ze in verkeerde handen vallen./:
xMendy schreef:Zo'n drankje zou sowieso al uit meerdere 'delen' bestaan die je los van elkaar moet binnenkrijgen.. dus ik geloof er niet in dat je het zomaar in je drankje kunt krijgen
*komt binnenvallen*
cp112 schreef:VivaLaVida schreef:Is het slecht om aan medicijnen te kunnen komen waar mee je zelfmoord kunt plegen, als je echt, echt, echt niet meer wil?
Als je al therapieën en anti depressiva's hebt gebruikt en niks helpt?
Of als je al zo oud bent en maar ligt te lijden en af te wachten?
Ik weet het niet. Bij mij komt op "beter dan voor de trein/van een flat/ophanging"
Wat vinden jullie hier nu van?
(Ik weet dat het bij uinl nu gaat om een medewerker van alberto die aangeeft dat ze nog geen therapie etc heeft gehad, dan keur ik het ook af dat er med verstrekt worden)
Volgens mij mis jii de strekking van het programma. De middelen ijn wél beschikbaar maar alleen via een arts en nadat de patiënt een heel traject doorlopen heeft.
cp112 schreef:Astaloca schreef:Oud/ziek en dan afwachtend totdat het lichaam echt opgeeft.. Daarvoor vind ik zeker dat er een middel moet komen mits de persoon echt helder denkt. Dus geen dementie. Maar een dertiger, nee zeker niet. (al heb je extreme uitzonderingen)
Dit is er al
cp112 schreef:Astaloca schreef:Oud/ziek en dan afwachtend totdat het lichaam echt opgeeft.. Daarvoor vind ik zeker dat er een middel moet komen mits de persoon echt helder denkt. Dus geen dementie. Maar een dertiger, nee zeker niet. (al heb je extreme uitzonderingen)
Dit is er al