Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Urine-incontinentie is bijvoorbeeld een van de veelvoorkomende problemen die veelal meisjes die lichamelijk nog helemaal niet klaar waren om een kind te baren krijgen.
Urielle schreef:Kwanyin schreef:Urine-incontinentie is bijvoorbeeld een van de veelvoorkomende problemen die veelal meisjes die lichamelijk nog helemaal niet klaar waren om een kind te baren krijgen.
Niet dat ik het verder niet met je eens ben hoor, maar even advocaat van de duivel:
Rond de 80% van de vrouwen die 3 kinderen of meer gebaard heeft, heeft last van incontinentie. Een groot deel houdt die ook blijvend. Zijn vrouwen dan überhaupt niet bestemd om (iig meer dan twee) kinderen op de wereld te zetten?
geerke schreef:en als je nog nooit een kind heb gebaart komt het tegen je 50 ste vanzelf.Hoef je niets voor te doen,een flinke niesbui is genoeg.
EskeGirl schreef:Puur biologisch gezien wel... ongesteldheid=vruchtbaar.
Maar psychisch? Toen ik net 12 was kon ik denk ik toch echt geen kind krijgen wat dat
bedreft, nu nog steeds niet.
ThreeFingers schreef:Het schijnt dat je pas vruchtbaar bent als je "er klaar voor bent".
Op jongere leeftijd baren schijn prettiger te zijn, omdat het lichaam soepeler is. En makkelijker uit dijt.
Het is onze huidige moderne wereld een schande enz. Hond of kat enz die na de eerste loopsheid/krolsheid jonkies krijgt...ohw jee foei maar dat kan niet.....maar toch, het is de meest natuurlijke zaak.
Furrow schreef:ThreeFingers schreef:Het schijnt dat je pas vruchtbaar bent als je "er klaar voor bent".
Op jongere leeftijd baren schijn prettiger te zijn, omdat het lichaam soepeler is. En makkelijker uit dijt.
Het is onze huidige moderne wereld een schande enz. Hond of kat enz die na de eerste loopsheid/krolsheid jonkies krijgt...ohw jee foei maar dat kan niet.....maar toch, het is de meest natuurlijke zaak.
Misschien dat we met de moderne tijd ook gelukkig evolueren wat betreft kennis.
Niet alles biologisch gezien, is ook goed...
Buiten dat de natuur niet altijd heel effectief is, leven we ook in andere omstandigheden.
Caira schreef:Waarom heeft iedereen toch zo'n verschrikkelijke haast om precies op de kalender datum dat het paard 3 wordt op hun paard te gaan zitten?
Kuggur schreef:Caira schreef:Waarom heeft iedereen toch zo'n verschrikkelijke haast om precies op de kalender datum dat het paard 3 wordt op hun paard te gaan zitten?
Wie is deze "iedereen"?
Ik ga niet op een paard zitten voor die tenminste vijf is, liever nog zes.