Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
funnyhorses schreef:Wat een walgelijk verhaalen wéér die drugs in het spel he!!!
![]()
Zolang drugs als normaal word gezien en helemaal niet als een ernstig iets dan zullen er altijd van die gevallen/slachtoffers voorkomen.
Het begint met een onschuldig wietje want jaaaaa ze hebben het toch onder controle he?pfff
Weer een slachtoffertje erbij vanwege drugsmisbruik,daar word ik nou kotsmisselijk van!
Kermis schreef:funnyhorses schreef:Wat een walgelijk verhaalen wéér die drugs in het spel he!!!
![]()
Zolang drugs als normaal word gezien en helemaal niet als een ernstig iets dan zullen er altijd van die gevallen/slachtoffers voorkomen.
Het begint met een onschuldig wietje want jaaaaa ze hebben het toch onder controle he?pfff
Weer een slachtoffertje erbij vanwege drugsmisbruik,daar word ik nou kotsmisselijk van!
Alcohol is ook drugs en dat word wel geaccepteerd.
Zoek voor mij maar het aantal slachtoffers op op google die ENKEL door wiet zoiets hebben gedaan of dingen hebben veroorzaakt.
Zoek dan eens op alcohol
Ooit van een wietoverdosis gehoord![]()
Niet te snel oordelen graag.
Citaat:Je leest het denk ik uit zijn verband Kermis.Ik doelde op het feit dat het vaak met een "onschuldig" wietje begint want jaaaa ze kunnen het zoo goed aan he!(sommigen komen hun nest niet eens meer uit daardoor!!)![]()
Maar vaak is dan dat niet meer goed genoeg en komt dat grove spul in het spel.![]()
En wat de alcohol betreft daar heb je 100% helemaal gelijk in!!!
funnyhorses schreef:Maar de overgang naar misbruik is zo snel gemaakt joh.Er hoeft maar iets mis te gaan in iemands leven en al gauw is wat ze nemen al niet meer goed/sterk genoeg.
Drugs is echt zooooo'n enorme verpesterij van het leven,zowel voor de gebruiker als voor de familie/vrienden.
Hoe langer men erin zit hoe normaler men het vind en dat is wat mij zorgen baart,onze jeugd gaat naar de kl*te omdat de ouders van nu het vaak als normaal zien.
Zo zonde!!![]()
Hier bij ons in de buurt lopen veel drugsgebruikers,sommigen zijn echt op sterven na dood maar er lopen ook mensen bij waarvan ik denk: Ohhh wat zonde van die man/vrouw.Zo'n leuk mens om te zien,vaak ook aardig maar jongens wat hebben ze meegemaakt om zo te eindigen!?
Echt zonde van die persoon,ze snappen helaas niet dat degene die hun kan redden enkel en alleen hunzelf zijn.
koetjeboe schreef:Ergens kan ik alleen maar medelijden hebben met deze vrouw. wat moet die ongelovelijk ziek zijn in haar hoofd. wat is er met haar in het verleden gebeurt dat je zo afzakt. arm arm babytje.
funnyhorses schreef:Nee hoor Kermis,hoef het er verder ook niet over te hebben,ik snap wat je bedoelt.![]()
Ik daarentegen ben daar echt zoooo "dom" in hahaha ik ga al over mn nek als ik wiet ruik ieuww zooo goorbrrrrrr.En ik weet verder echt helemaal niks over drugs,enkel hoe anderen eruit gaan zien bij het gebruik van.
![]()
Vandaag zag ik weer een meid lopen,och och zooo broodmager,geen tand meer in dr mond en helemaal ingevallen
.Serieus dan breekt mn hart als ik dat zie.Ze was vast niet ouder dan 30 jaar maar van voren zag ze uit als 70!