Moeder gaat op vakantie en laat 4 mnd oude baby alleen thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Moeder gaat op vakantie en laat 4 mnd oude baby alleen thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:33

Ik las dit met rillingen over mijn rug. Dat arme kindje. Ik ben bijna 30 weken zwanger en ben nu al zo gek op dat druktemakertje daarbinnen, kan me niet voorstellen dat ik hem/haar ooit alleen zal laten.
Had ze geen oppas kunnen regelen ofzo.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:36

Vreselijk !! Ik heb hier geen woorden voor. |(

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:37

Ach die mensen sporen gewoon niet in hun hoofd.
Die heeft waarschijnlijk de hersens van een visstick. Die denkt er echt niet over na dat haar kind alleen is. Die denk alleen aan zichzelf :r

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:40

Wat een walgelijk verhaal ;( en wéér die drugs in het spel he!!! -:(-
Zolang drugs als normaal word gezien en helemaal niet als een ernstig iets dan zullen er altijd van die gevallen/slachtoffers voorkomen.
Het begint met een onschuldig wietje want jaaaaa ze hebben het toch onder controle he? >;) pfff

Weer een slachtoffertje erbij vanwege drugsmisbruik,daar word ik nou kotsmisselijk van! :r

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:44

wat ik totaal niet snap aan t hele verhaal...
dat kindje is 5 dagen?? of iets thuis geweest helemaal alleen...
hebben buren dan de hele dag geen kind horen huilen???
zou bijna denken dat t kind al ondervoed was of iets waardoor t na die 5 dagen dood is gegaan...

raar mens en dagen in een discotheek zitten wat heeft die qua pillen of snuif troep zitten gebruiken zeg..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:45

Zulke kleintjes drogen heel snel uit en dat word ze dan fataal!
Als een baby alleen al aan de diaree is moet je al op scherp staan omdat ze zoveel vocht verliezen.
Dan stoppen de orgaantjes ermee.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:46

Een baby kan echt niet 5 dagen overleven zonder drinken en voeding. Dat is voor een gezond mens al bijna niet te doen, laat staan voor een weerloze baby.

En ja, buren. Je weet niet waar ze woont, in een of ander junkenflatje ofzo. Die maken zich daar nog geen seconde zorgen om hoor...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:52

Ach dat arme kleine meisje, pfff dat gaat me echt aan mn hart vreselijk dat ze dat heeft moeten doorstaan. Zelfs een avond alleen is al belachelijk zo'n kleintje hoord continue zorg te hebben zegt genoeg dat de moeder dacht dat dit wel kon

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:53

Een normaal mensen neemt oppas tot 10-12 jarige leeftijd.
Laat staan voor een baby.

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:57

funnyhorses schreef:
Zolang drugs als normaal word gezien en helemaal niet als een ernstig iets dan zullen er altijd van die gevallen/slachtoffers voorkomen.
Het begint met een onschuldig wietje want jaaaaa ze hebben het toch onder controle he? >;) pfff

Weer een slachtoffertje erbij vanwege drugsmisbruik,daar word ik nou kotsmisselijk van! :r

Alcohol is ook drugs en dat word wel geaccepteerd.
Zoek voor mij maar het aantal slachtoffers op op google die ENKEL door wiet zoiets hebben gedaan of dingen hebben veroorzaakt.
Zoek dan eens op alcohol :)
Ooit van een wietoverdosis gehoord :')
Niet te snel oordelen graag.

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 14:00

Verschrikkelijk! ;( Dit gaat mijn verstand tebuiten, hoe kun je zoiets doen?! Een kind laat je überhaupt niet alleen thuis maar dit..?! Dat fotootje van dat kleintje ook, zo onschuldig en lief en dan zo vreselijk moeten eindigen... Arm popje :(:)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:23

Kermis schreef:
funnyhorses schreef:

Alcohol is ook drugs en dat word wel geaccepteerd.
Zoek voor mij maar het aantal slachtoffers op op google die ENKEL door wiet zoiets hebben gedaan of dingen hebben veroorzaakt.
Zoek dan eens op alcohol :)
Ooit van een wietoverdosis gehoord :')
Niet te snel oordelen graag.

Je leest het denk ik uit zijn verband Kermis.Ik doelde op het feit dat het vaak met een "onschuldig" wietje begint want jaaaa ze kunnen het zoo goed aan he!(sommigen komen hun nest niet eens meer uit daardoor!!) -O-
Maar vaak is dan dat niet meer goed genoeg en komt dat grove spul in het spel. ;(
En wat de alcohol betreft daar heb je 100% helemaal gelijk in!!! :j
Maar nu gaat het even over deze gebeurtenis,veroorzaakt door drugs :( ..............ik mag hopen dat een drugsgebruiker dit leest (verhaal van baby) en zich bezint en hulp gaat zoeken.Dit gun je niemand nml!Dat is toch geen leven. ;(

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:25

Aan de drugs zijn is gewoon een ziekte, er aan beginnen is een zwakte.
Dit is gewoon echt heel erg, wellicht had niemand dit kunnen voorkomen en als dat wel zo zou zijn dan moet diegene daar nu maar mee zien te leven dan.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:25

Afschuwelijk, heb zelf net een baby meisje van 3 maanden. Hoe aangrijpend en diep triest.

En inderdaad, een baby hoort continue iemand vlakbij te hebben die voor hem of haar zorgt!
Laatst bijgewerkt door Coloured op 14-05-14 15:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:30

Citaat:
Je leest het denk ik uit zijn verband Kermis.Ik doelde op het feit dat het vaak met een "onschuldig" wietje begint want jaaaa ze kunnen het zoo goed aan he!(sommigen komen hun nest niet eens meer uit daardoor!!) -O-
Maar vaak is dan dat niet meer goed genoeg en komt dat grove spul in het spel. ;(
En wat de alcohol betreft daar heb je 100% helemaal gelijk in!!! :j

Daar heb je gelijk in, bedankt voor je reactie!
Ik ben niet tegen drugs, wel tegen het misbruiken van drugs waardoor er situaties ontstaan zoals deze, echt verschrikkelijk gewoon!

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:34

Ergens kan ik alleen maar medelijden hebben met deze vrouw. wat moet die ongelovelijk ziek zijn in haar hoofd. wat is er met haar in het verleden gebeurt dat je zo afzakt. arm arm babytje.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:37

Maar de overgang naar misbruik is zo snel gemaakt joh -O- .Er hoeft maar iets mis te gaan in iemands leven en al gauw is wat ze nemen al niet meer goed/sterk genoeg.
Drugs is echt zooooo'n enorme verpesterij van het leven,zowel voor de gebruiker als voor de familie/vrienden.

Hoe langer men erin zit hoe normaler men het vind en dat is wat mij zorgen baart,onze jeugd gaat naar de kl*te omdat de ouders van nu het vaak als normaal zien.
Zo zonde!! ;(

Hier bij ons in de buurt lopen veel drugsgebruikers,sommigen zijn echt op sterven na dood maar er lopen ook mensen bij waarvan ik denk: Ohhh wat zonde van die man/vrouw :wow: .Zo'n leuk mens om te zien,vaak ook aardig maar jongens wat hebben ze meegemaakt om zo te eindigen!?
Echt zonde van die persoon,ze snappen helaas niet dat degene die hun kan redden enkel en alleen hunzelf zijn.

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:42

funnyhorses schreef:
Maar de overgang naar misbruik is zo snel gemaakt joh -O- .Er hoeft maar iets mis te gaan in iemands leven en al gauw is wat ze nemen al niet meer goed/sterk genoeg.
Drugs is echt zooooo'n enorme verpesterij van het leven,zowel voor de gebruiker als voor de familie/vrienden.

Hoe langer men erin zit hoe normaler men het vind en dat is wat mij zorgen baart,onze jeugd gaat naar de kl*te omdat de ouders van nu het vaak als normaal zien.
Zo zonde!! ;(

Hier bij ons in de buurt lopen veel drugsgebruikers,sommigen zijn echt op sterven na dood maar er lopen ook mensen bij waarvan ik denk: Ohhh wat zonde van die man/vrouw :wow: .Zo'n leuk mens om te zien,vaak ook aardig maar jongens wat hebben ze meegemaakt om zo te eindigen!?
Echt zonde van die persoon,ze snappen helaas niet dat degene die hun kan redden enkel en alleen hunzelf zijn.

Ja en dat is dus misbruik. Waar ik niks op tegen heb is af en toe een jointje, net als iemand een biertje drinkt. Maar hard-drugs is een no go :o Maar ik ken bijvoorbeeld wel mensen die echt puur recreatief eens in de zoveel tijd een pilletje nemen en dat zijn hele ''normale'' mensen die gewoon werken en wat bijdragen aan de maatschappij :') Waarvan je van die persoon nooit zou verwachten dat diegene dat doet. Als je het hier nog over wilt hebben kunnen we PBen, anders dwalen we een beetje af :)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:08

koetjeboe schreef:
Ergens kan ik alleen maar medelijden hebben met deze vrouw. wat moet die ongelovelijk ziek zijn in haar hoofd. wat is er met haar in het verleden gebeurt dat je zo afzakt. arm arm babytje.

Dit dus. Waarschijnlijk zit er zoveel leed in het verleden van die vrouw, anders doe je dit niet.

Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is en die vrouw nooit meer kinderen moet krijgen. Ethisch is dat niet te verbieden, dus als deze mw nog eens een kind baart wordt het hopelijk meteen weggehaald.

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:13

Vreselijk, geen woorden voor!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:14

Nee hoor Kermis,hoef het er verder ook niet over te hebben,ik snap wat je bedoelt. :)
Ik daarentegen ben daar echt zoooo "dom" in hahaha ik ga al over mn nek als ik wiet ruik ieuww zooo goor :r brrrrrr.En ik weet verder echt helemaal niks over drugs,enkel hoe anderen eruit gaan zien bij het gebruik van. -O-
Vandaag zag ik weer een meid lopen,och och zooo broodmager :oo ,geen tand meer in dr mond en helemaal ingevallen ;( .Serieus dan breekt mn hart als ik dat zie.Ze was vast niet ouder dan 30 jaar maar van voren zag ze uit als 70! -O-

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:04

funnyhorses schreef:
Nee hoor Kermis,hoef het er verder ook niet over te hebben,ik snap wat je bedoelt. :)
Ik daarentegen ben daar echt zoooo "dom" in hahaha ik ga al over mn nek als ik wiet ruik ieuww zooo goor :r brrrrrr.En ik weet verder echt helemaal niks over drugs,enkel hoe anderen eruit gaan zien bij het gebruik van. -O-
Vandaag zag ik weer een meid lopen,och och zooo broodmager :oo ,geen tand meer in dr mond en helemaal ingevallen ;( .Serieus dan breekt mn hart als ik dat zie.Ze was vast niet ouder dan 30 jaar maar van voren zag ze uit als 70! -O-

Nou inderdaad, van dat soort mensen krijg ik ook de kriebels hoor brrr best sneu ook eigenlijk.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:18

Ik ben 14 en mijn moeder laat mij nog niet eens een week achter elkaar dag en nacht alleen :')
Echt belachelijk deze vrouw. Als ze zo graag als een junkie wil zitten in een discotheek, moet ze maar geen kinderen nemen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:21

Ahww mn vier weken jonge dochtertje ligt nu zo lekker op mijn buik te chillen <3. Heb er al moeite mee om haar twee tellen in dr bedje te laten liggen als ik ff wat uit de schuur of auto moet pakken (woon 2hoog).
Hoe debiel ben je dat je je eigen kind bewust laat sterven.

Ik ben benieuwd wat voor drugs ze heeft gebruikt dan. Van pillen of coke ga je nou ook weer niet zó erg uit je dak

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 22:23

Kan t me zo niet voorstellen dat je dat je eigen kindje aan doet, kan er werkelijk met me verstand niet bij..

wal-ge-lijk vind ik het dat je je kind met opzet achterlaat en laat sterven voor drugs en feesten.

wel eens met wat hier boven gezegd wordt, een mens met gezond verstand doet dit niet, dan moet er heel wat mis met je zijn in je hoofd en zal er veel gebeurd zijn..