Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Wat een gedoe om maagdelijkheid....snap nooit waarom mannen het zo graag met een maagd willen doen.
Maar goed,...wel slim om op deze manier je "kuisheid" om te zetten in geld.
NatasjavE schreef:Wat een gedoe om maagdelijkheid....snap nooit waarom mannen het zo graag met een maagd willen doen.
kimberley12 schreef:Beetje bizar, in mijn ogen geef je je maagdelijkheid aan de man weg, waarmee je oud wilt worden, dus in een echt goede relatie. Kan natuurlijk een keer stuk lopen, of dat je uit elkaar gaat, maar op zo'n moment ga je ervoor.
eilleen333 schreef:NatasjavE schreef:Wat een gedoe om maagdelijkheid....snap nooit waarom mannen het zo graag met een maagd willen doen.
Ik snap dat dus ook niet. Ik bedoel, een maagd heeft ook automatisch geen ervaring, en het lijkt me dat je toch wel iets van kwaliteit wil voor zo'n bedrag toch? Als we het even heel zakelijk bekijken....
Ik bedoel, een doorgereden paard is ook duurder dan een groene
EskeGirl schreef:Arc_En_Ciel schreef:Wie zegt dat die man dat niet doet om haar vervolgens op te sluiten in een kelder en uit te moorden ofzoWeet ik veel. Je weet het nooit wat die man wil. Misschien betaalt hij haar wel nooit.
Net zoals bij marktplaats eerst betalen en dan aan het werk?