Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:_San87_ schreef:
De EU is er ook nog. Wat moet de EU gaan doen dan?
Wat dacht je van het stoppen met inkopen van het oorlogverklarende land? Geen import en export meer, handel totaal stilleggen.
Storm schreef:_San87_ schreef:
Wel 2, nou daar maak je als groot Rusland indruk mee
Storm schreef:San87, dat was ook absoluut geen aanval op jou, verre van zelfs. Ik doelde juist op dat het groot opgeblazen wordt op die link.
_San87_ schreef:Ah, oké, verkeerd opgevat dan, excuses.
Toch snap ik wel dat men poolshoogte gaat nemen. Bommenwerpers hebben in een tijd van 'vrede' helemaal niks boven Nederland/Duitsland te zoeken, natuurlijk.
Storm schreef:Als, ik zeg als, er al een oorlog zou komen, gaat dat er heel anders aan toe dan de vorige 2 wereldoorlogen. Dit wordt een politiek spelletje en geen Hitler die aan de macht probeert te komen dmv concentratiekampen ed. dit gaat op een heel andere manier gespeeld worden en de burgers zoals wij worden daar een heel eind buiten gehouden.
EskeGirl schreef:Heel goed punt San87...
Een grote oorlog zal er zeker wel komen, een kwestie van tijd... over 1 jaar, 10 jaar, 100 jaar, wie zal het zeggen?
Wat is het ICC?
EskeGirl schreef:Heel goed punt San87...
Een grote oorlog zal er zeker wel komen, een kwestie van tijd... over 1 jaar, 10 jaar, 100 jaar, wie zal het zeggen?
Wat is het ICC?
Storm schreef:Wat dacht je van het stoppen met inkopen van het oorlogverklarende land? Geen import en export meer, handel totaal stilleggen.
inochiyo schreef:Storm schreef:Wat dacht je van het stoppen met inkopen van het oorlogverklarende land? Geen import en export meer, handel totaal stilleggen.
rusland heeft jammer genoeg een zeer grote gasvoorraad, als we de export naar rusland boycotten en ze draaien daar de kraan dicht, dan mag jij hier een kampvuur maken in je tuin om je eten te koken, of je mag een voorraad donsdekens gaan kopen omdat je centrale verwarming die op gas werkt niet meer zal werken.
Er komt helemaal geen 3e wereldoorlog, er zal hier en daar wel nog een oorlogje zijn tussen bepaalde landen(regimes waar er geen vrijemeningsuiting is en die mensen onderdrukken), maar een wereldoorlog komt er niet.