Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heidy_wilco schreef:Ik vind het zeer zeker terecht! Ik vind zulke dreig berichten zo onnodig. Ten eerste zijn er een paar aanslagen geweest die we echt nog niet vergeten zijn, ten tweede zet het meisje wel de hele luchtvaart (en de hele wereld) op zijn kop en kost dat weer miljarden Euro's die beter besteed hadden kunnen worden, ten derde is het zeer onrespectvol en niet het allerminste:
Ze doet net of het van een Moslim komt en dan heb je straks alle vingers weer naar de hele bevolkingsgroep wijzen. Ene Geert zal wel weer opmerkingen hebben en iedereen weer in rep en roer. Als je oorlog wilt hebben moet je vooral zulke dingen doen. Op dit moment is de wereld gewoon een tikkende tijdbom en dit zou maar net eens een aanleiding kunnen zijn om de Derde Wereldoorlog te kunnen beginnen.
Citaat:Sarah zat gisteravond nog vast voor verhoor en heeft hoogstwaarschijnlijk de nacht moeten doorbrengen op het politiebureau. American Airlines had toen nog niet besloten of er aangifte tegen de Rotterdamse zou worden gedaan.
laraxXxemma schreef:Jongens ik ken iemand en die kent haar en het was nooit haar bedoeling om het te plaatsen
Ze zat met wat vrienden en toen deed ze dat als grapje en heeft ze de tweet niet verstuurd, maar is hij ( per ongeluk) opgeslagen tussen haar opgeslagen tweets. Dit was een hele tijd terug, en laatst is om een of andere reden de tweet toch geplaatst, zonder dat ze het zelf wou.
Zeg zelf maar wat je hier van vind, maar dit is wat ik heb gehoord
laraxXxemma schreef:Jongens ik ken iemand en die kent haar en het was nooit haar bedoeling om het te plaatsen
Ze zat met wat vrienden en toen deed ze dat als grapje en heeft ze de tweet niet verstuurd, maar is hij ( per ongeluk) opgeslagen tussen haar opgeslagen tweets. Dit was een hele tijd terug, en laatst is om een of andere reden de tweet toch geplaatst, zonder dat ze het zelf wou.
Zeg zelf maar wat je hier van vind, maar dit is wat ik heb gehoord